شناسه خبر : 15688 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: وزیر اقتصاد با تاکید بر ضرورت افزایش سرمایه بانک‌ها گفت: اگر افزایش سرمایه بانک‌ها محقق نشود، نه‌تنها نمی‌توانیم از منابع داخلی استفاده کنیم که حتی از منابع خارجی هم نمی‌توانیم بهره‌مند شویم.

ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نمایندگان مجلس خواست نسبت به افزایش مالیات بر قیمت سیگار اقدام کنند.

ایسنا: معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی با تایید بدهی 50 میلیارد دلاری شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: بدهی نفتی شرکت نفت مربوط به دولت‌های گذشته بوده که میزان آن تا پایان سال 1393 به 50 میلیارد دلار رسیده است و ما نمی‌توانیم همه این بدهی‌ها را یکباره پرداخت کنیم.

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت با دعوت از ایرانیان مقیم خارج برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید گفت: برخی تولیدکنندگان توانستند ماشین‌آلات با کیفیت بین‌المللی را تولید و به کشورهای اروپایی نیز صادر کنند.

اقتصادنیوز: جمشید پژویان تنها راه تامین کسری بودجه دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را اصلاح نظام مالیاتی کشور و اخذ مالیات از ثروتمندان می‌داند.

مهر: یک مقام مسوول در شرکت ملی نفت اعلام کرد: فعالیت قدیمی‌ترین پایانه شناور نفتی ایران در خلیج فارس پس از ۱۴ سال فعالیت متوقف شد.

ایرنا: میزان مصرف بنزین در روز 5 خردادماه با افزایش حدود 35 میلیون لیتری نسبت به روز قبل از آن، به رکورد تاریخی حدود 110 میلیون لیتر دست یافت.

ایسنا: رئیس شورای رقابت با رد افزایش 15‌درصدی قیمت خودرو به عامل کیفیت در تعیین افزایش قیمت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بازار خودرو کشش افزایش قیمت را ندارد.

صداوسیما: رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به اینکه این استان با ۵۵ درصد سهم، بالاترین درآمد مالیاتی کشور را دارد، گفت: مذاکرات با صنوف برای مالیات سال 13۹۳ در حال نهایی شدن است.

تسنیم: وزیر نیرو گفت: با وجود اینکه بیش از ۹۰ درصد مصرف آب کشور در بخش کشاورزی است، اما راندمان مصرف در این بخش آن‌طور که باید افزایش نیافته و در حال حاضر حدود ۳۳ درصد است.

ایرنا: مسعود نیلی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقتصادی گفت: تورم بخش مسکن زیر پنج درصد است و این امر به معنی آن است که ارزش واقعی واحدهای مسکونی با کاهش مواجه شده است.

تسنیم: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک گزارشی از وجود اسکناس 10 هزارتومانی تقلبی نداشته است، گفت: بانک مرکزی به شدت مراقبت می‌کند تا در صورت بروز چنین اتفاقی، جلوی آن را بگیرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها