شناسه خبر : 15534 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

آلبوم چهره‌ها




آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در روز 19 دی‌ماه امسال بر اثر سکته قلبی بعد از انتقال به بیمارستان شهدای تجریش و شکست تلاش‌های پزشکان برای انجام عملیات احیا در سن 82‌سالگی درگذشت.




اصغر فرهادی در مقابل دستور ترامپ مبنی بر ممنوعیت سفر به آمریکا برای ایران و شش کشور دیگر، از حضور در مراسم اسکار خودداری کرد و برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال 2017 انوشه انصاری و فیروز نادری را به نمایندگی خود انتخاب کرد.



مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا در فوریه 2017 در میان اعتراض مخالفان او برگزار شد. دونالد ترامپ بعد از یک رقابت سخت با هیلاری کلینتون توانست دنیا را با پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری در شوک فرو ببرد.




عباس کیارستمی کارگردان صاحب سبک و بزرگ سینمای ایران و جهان پس از گذراندن دوره‌ نقاهت در تهران برای ادامه‌ درمان با آمبولانس هوایی کمپانی MK2 با هزینه تهیه‌کننده فیلم آخرش که ساخته نشد، راهی فرانسه شد اما پس از چند روز به علت لخته‌شدنِ خون، سکته مغزی کرد و 14 تیرماه 95 در پاریس درگذشت.




عباس آخوندی در اسفندماه امسال برای سومین بار از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.




علی لاریجانی پس از هشت سال ریاست مجلس، در رقابت با محمدرضا عارف برای یک دوره دیگر بر صندلی ریاست مجلس تکیه زد.




حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور مورد هجمه رسانه‌ها و سیاسیون اصولگرا و اتهام‌های مختلفی قرار گرفت.



بابک زنجانی متهم نفتی در دی ماه 1392 دستگیر شد. از جمله اتهامات او بدهی بیش از 2 /5 میلیارد یورویی به وزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی است. حکم اعدام او در اسفند ماه 95 تایید شد.




محسن جلال‌پور، رئیس پرجنب‌وجوش اتاق ایران پس از یک حمله قلبی و بستری شدن، در نامه‌ای اعلام کرد که به دلیل بیماری از ادامه فعالیت در سمت ریاست اتاق ایران معذور است و قصد کناره‌گیری از این منصب را دارد. او همچنین از ریاست و عضویت در اتاق کرمان هم استعفا داد تا هیات رئیسه اتاق ایران برای جایگزین رئیس جدید مجبور به انتخابات زود هنگام شود و غلامحسین شافعی را به‌جای او برگزیند.




احمد ناطق‌نوری بعد از فوت ناگهانی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به عنوان صاحب نقش راهبردی شناخته شده است.


دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها