شناسه خبر : 15027 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اقتصادنیوز: حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: برنامه ششم به طور اساسی در چارچوب اقتصاد مقاومتی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در دی ماه برنامه ششم و لایحه بودجه 95 را به طور همزمان به مجلس تقدیم کنیم.

مهر: رئیس کل بانک مرکزی از یکسان‌سازی نرخ ارز حداکثر شش ماه بعد از رفع تحریم‌ها خبر داد و اعلام کرد: روند کاهشی نرخ ارز در بازار ادامه می‌یابد.

صداوسیما: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا‌کنون یارانه دو میلیون و ۹۴۳ هزار نفر حذف شده است، گفت: نظام رسیدگی به اعتراض را بسیار قوی کرده‌ایم و در مواردی حذف‌شده‌ها برگشتند.

خبرآنلاین: معاون نظارت مالی وزارت اقتصاد و خزانه‌دار کل کشور از آماده شدن گزارش اولیه احصاء بدهی‌های دولت توسط این معاونت خبر داد.

ایسنا: مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران از آمادگی ایران برای مذاکره با ترکیه برای امضای قرارداد جدید صادرات گاز به این کشور خبر داد و گفت: ایران در چارچوب قرارداد فعلی گاز مازاد برای صادرات به ترکیه ندارد.

تسنیم: شورای پول و اعتبار، نرخ سود اعتبار مربوط به تامین مالی کالاهای واسطه‌ای از محل منابع بانک مرکزی برای بانک‌های عامل را 18 درصد و خرید دین اسناد از این محل را با نرخ 20 درصد برای تولیدکنندگان تصویب کرد.

فارس: احمد توکلی با بیان اینکه دولت به جای پرداخت تسهیلات به خودرو باید به بخش‌های دیگر تسهیلات پرداخت می‌کرد، گفت: با این کار به جای آنکه صنعت تنبل خودروسازی تنبل‌تر شود، صدها بنگاه اقتصادی فعال می‌شد.

ایسنا: مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: بیمه ایران به طور متوسط روزی 10 میلیارد تومان خسارت در حوزه اتومبیل پرداخت می کند.

ایرنا: معاون امور صنایع‎ وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش دو‌برابری صادرات خودرو در هشت ماه امسال خبر داد و گفت: امسال صادرات خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد دو‌برابری برخوردار شد اما ارزش صادراتی آن نتوانست نسبت به کاهش تولید، رقم قابل توجهی باشد و آن را جبران کند.

مهر: معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با بیان اینکه کالاهای در انبار‌مانده و بدون تقاضا شامل طرح کارت خرید اعتباری است، گفت: آثار تورمی اجرای این بسته بسیار کم و ناچیز است.

تسنیم:‌ مدیرعامل تراکتورسازی ایران گفت: به دلیل اینکه ضمانت‌های اجرایی برای بازگشت مبلغ ودیعه وام ۲۵میلیونی بر عهده تولیدکننده گذاشته شده بود و این مبلغ برای خرید کم بود، حتی یک تراکتور نیز در قالب این طرح به فروش نرفت.

ایسنا: معاون وزیر کار هزینه ایجاد شغل در صنایع و کسب و کارهای خرد را 30 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بهترین راه رونق اشتغال، توجه به مشاغل خرد و خانگی است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها