شناسه خبر : 15005 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: رئیس اتاق اصناف کشور: دریافت هرگونه وجه از واحدهای صنفی برای استفاده از کارت‌خوان خلاف بوده و با اصل این موضوع مخالف هستیم.

تسنیم: عضو هیات‌مدیره انجمن صنایع نساجی: چرا صنایع تکمیلی باید تاوان بی‌تدبیری مسوولان را در عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا پرداخت کنند.

فارس: رئیس خانه صنعت ایران: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند وارد موضوع حقابه‌ها شود.

ایلنا: معاون امور بین‌الملل اتاق ایران عضو هیات‌رئیسه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) شد.

مهر: یک هیات تجاری از مجمع اتحادیه‌های صادرکنندگان ترکیه (TIM) برای انجام پاره‌ای از مذاکرات با تجار ایرانی به تهران آمدند.

ایسنا: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی: در 50 سال گذشته حدود 80 میلیارد دلار آب مصرف کرده‌ایم و تنها 30 میلیارد دلار درآمد از محل صادرات پسته داشته‌ایم.

تسنیم: انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در هشت ماه نخست سال جاری میلادی با رشد هفت‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۰۶۳۸ میلیون تن رسید.

فارس: پس از آزاد شدن صادرات دام سبک عوارض ۳۲۰ هزارتومانی برای صادرات هر راس گوسفند در نظر گرفته شده است.

ایسنا: رئیس اتاق بازرگانی ایران: پیش‌نویس بودجه 1394 و برنامه ششم توسعه در اتاق‌های سه‌گانه بازرگانی، تعاون و اصناف در حال بررسی است.

تسنیم: منابع قزاق اعلام کردند از اکتبر ۲۰۱۴ ایران و قزاقستان به طور مشترک کار ساخت یک کارخانه تولید شیشه در شهر کیزیلوردای قزاقستان را آغاز می‌کنند.

فارس: رئیس هیات‌مدیره اتحادیه پنبه و دانه‌های روغنی: در سال‌های پیش صادرات پنبه بعد از نفت بیشترین ارزآوری را برای کشور داشت اما هم‌اکنون دوسوم پنبه نساجی‌ها از طریق واردات تامین می‌شود.

ایسنا: رئیس اتاق بازرگانی تهران: برای سهولت مبادلات تجار، به زودی بانک مشترک ایران و روسیه تاسیس می‌شود.

ایلنا: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی: ممکن است به دلیل ورود محصولات جدید به بازار در بخش سایر حبوبات کاهش قیمت نیز داشته باشیم.

ایسنا: دبیر کل انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی ایران: تاجیکستان با توجه به عضویت در CIS و همکاری خوب اقتصادی با کشورهای همسایه خود می‌تواند دروازه صادرات مجدد ایران باشد.

تسنیم: رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران: حجم اعظم نیاز کشور به کفش از تولید داخل تامین می‌شود.

تسنیم: عضو اتاق بازرگانی ایران: اقتصاد کشور در حال خروج از رکود است و رشد ۳۵‌درصدی واردات یکی از نشانه‌های آن است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها