شناسه خبر : 14812 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: رئیس‌جمهور: اولویت دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال جاری، عملیاتی کردن برنامه‌های خروج از رکود و دستیابی به رونق اقتصادی است. به نحوی که در سال 1393 اقتصاد کشور رشد مثبت را تجربه کند.

مهر: تهرانفر معاون بانک مرکزی: نمی‌توانیم لیزینگ‌ها را به نرخ‌های سود پایین محکوم کنیم و در این صورت یا تخلف می‌کنند یا محکوم به نابودی می‌شوند.

تسنیم: نعمت‌زاده وزیر صنعت: تولید خودروهای سواری یورو ۲ متوقف شد و از ابتدای تیرماه تمامی خودروهای سواری تولیدی از یورو ۲ به یورو ۴ تبدیل شده است.

ایلنا: حجتی وزیر جهاد کشاورزی: با وجود رقیبان زیاد در سطح بین‌المللی قنات به عنوان میراث مهم کشاورزی جهان به نام ایران ثبت شد.

ایرنا: زنگنه وزیر نفت: 80 میلیارد دلار یارانه سوخت تهدیدی برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

مهر: صالح‌آبادی رئیس‌ سازمان بورس از دستور وزیر نفت برای راه‌اندازی معاملات سلف فرآورده‌های نفتی خبر داد و در راستای حمایت از بازار سهام نیز اعلام کرد عرضه‌های خرد و اولیه سهام به‌طور موقت متوقف می‌شود.

تسنیم: افخمی رئیس‌‌ سازمان توسعه تجارت: در نخستین جلسه شورای عالی صادرات در سال جاری 100 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت جوایز صادراتی اختصاص یافت.

فارس: فولاد‌گر رئیس‌ کمیسیون اصل 44 از بررسی دلایل ریزش بورس در جلسات آینده کمیسیون اصل 44 خبر داد و گفت: در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و رئیس‌ سازمان بورس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مهر: توفیق معاون وزیر صنعت ارزش برند اپل را معادل درآمدهای نفتی ایران دانست و گفت: باید دارایی‌های نامشهود بنگاه‌های ایرانی را احصا کرد و در فهرست ارزش دارایی‌های آنها قرار داد.

تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۵۰ درصد از درآمدهای کاداستر را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اختصاص دادند.

فارس: رویترز اعلام کرد واردات نفت چین از ایران در ماه می 36 درصد نسبت به ماه می سال 2013 و در پنج ماه نخست سال 2014، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

ایرنا: صدری مدیر‌عامل اپراتور سوم با اشاره به اینکه رومینگ ملی برای مشترکین این اپراتور هزینه‌ای نخواهد داشت، گفت: تعرفه‌های سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی این اپراتور 10 درصد کاهش داشته است.

مهر: شافعی رئیس‌‌ اتاق بازرگانی ایران: 26 کشور در حال توسعه در لیست تحریم‌های یکجانبه قرار دارند. اگر جامعه جهانی با تاسیس سازمان جهانی تجارت به دنبال آزادسازی تجاری بوده است، حمایت‌گرایی و تحریم ناقض این اصول است و بر رشد جوامع مدنی تاثیر منفی می‌گذارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها