شناسه خبر : 14525 لینک کوتاه

مارا دوست ندارند

به: تمام کارکنان از: مدیرعامل موضوع: بانک در سال ۲۰۱۳ کارکنان محترم گروه از سختکوشی شما در طول سال گذشته قدردانی می‌کنم. ۱۲ ماه پر‌چالش دیگر پیش روی صنعت بانکداری است و به‌رغم سقوط بیشتر قیمت سهام ما و مشکلات‌مان با قانونگذاران، مفتخرم اعلام کنم مقدار کمی پول از دست داده‌ایم. حق اشتباه نداریم. ۲۰۱۳ سال سختی خواهد بود. بعضی از اعضای گروه مجبور خواهند شد برای خود تیم جدید پیدا کنند.

اندرو پالمر/ دبیر فاینانس
ما انتظار بهبود اوضاع اقتصادی را نداریم و هنوز بلاتکلیفی‌های مقرراتی قابل توجهی وجود دارد که باید با آن بجنگیم. بنابراین ما باید بر روی یکسری اصول کار خود را ادامه دهیم تا به بانک در پیمودن مسیر پیش رو کمک کند. خواهش می‌کنم وقت بگذارید و موضوعات زیر را به دقت بخوانید.
1- وام دادن نیروی حیاتی ماست. ما بانک هستیم و کارمان کمک به اقتصاد است. همان طور که می‌دانید ما تحت فشار بی‌اندازه از طرف مقامات برای اعطای وام به کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در سال 2013 هستیم. اگر فرصت وام‌دهی داشتید آن را حفظ کنید.
2- سرمایه گران‌بهاست. ما بانک هستیم و کارمان اجتناب از تحمیل فشار به مالیات‌دهنده است. همان طور که می‌دانید ما تحت فشار بی‌اندازه از طرف مقامات برای مدیریت بهتر ریسک هستیم. کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط پر‌ریسک هستند. اگر فرصت وام‌دهی داشتید در موردش تحقیق کنید.
3- درستی شعار ماست. زمانی فرد بسیار عاقلی، فرهنگ را رفتار شما در زمانی که هیچ‌ کس مراقب‌تان نیست، تعریف کرد. من دیگر موافق این نیستم. با این حال از ابتدای ژانویه دیگر برای کسی ای‌میل نفرستید و با کسی حرف نزنید مگر اینکه از قبل پذیرفته شده باشند. این کار ممکن است ما را کاملاً تبدیل به یک سازمان ناکارآمد بکند اما هیچ یک از اعضای ارشد گروه نمی‌خواهند برای پاسخگویی در مجمع عمومی حاضر شوند.
4- هزینه‌ها باید به شدت مدیریت شود. بعید است که درآمدهای ما در سال 2013 افزایش قابل توجهی داشته باشد بنابراین ما مجبوریم به گونه‌ای خستگی‌ناپذیر کار کنیم تا هزینه‌هایمان را کاهش دهیم. البته بعضی هزینه‌ها را نمی‌شود کم کرد. هزینه‌های تطبیق با مقررات به سقف رسیده، سیستم فناوری اطلاعات ما در حال از بین رفتن است و ما مجبوریم به نرخ بازار به مردم سود بدهیم. اما بدون شک می‌توانید مهمانی کریسمس را فراموش کنید.
5- مهم‌ترین نکته اینکه ما در برابر سهامداران، اعتباردهندگان، مشتریان، قانونگذاران و همشهریان خودمان مسوولیم. سهامداران از ما می‌خواهند پول در‌بیاوریم. اعتباردهندگان از ما می‌خواهند اعتبارات را از دست ندهیم. مشتریان ما خواهان نرخ کمتر بهره هستند. قانونگذاران از ما می‌خواهند محتاط باشیم. مطمئن نیستم همشهری‌هایمان چه می‌خواهند اما می‌دانم که ما را دوست ندارند. لطفاً بر همین اساس رفتار کنید .
خوشحال می‌شوم که به سوالات شما اگر تایید شوند،‌ پاسخ دهم.
با بهترین آرزوها برای سال 2013

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها