شناسه خبر : 14199 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مرگ پر‌ابهام

در میان اتفاقات مشابه حوزه اقتصادی، فوت مدیرعامل شرکت خریدار مخابرات بر اثر «گازگرفتگی» جزو پدیده‌هایی بود که هیچ‌گاه به طور روشن به آن پرداخته نشد.

در میان اتفاقات مشابه حوزه اقتصادی، فوت مدیرعامل شرکت خریدار مخابرات بر اثر «گازگرفتگی» جزو پدیده‌هایی بود که هیچ‌گاه به طور روشن به آن پرداخته نشد. 20 آذر ماه 1388 رسانه‌ها از مرگ مجید سلیمانی‌پور مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت «توسعه اعتماد مبین» خریدار و مالک بلوک مدیریتی سهام شرکت مخابرات ایران خبر دادند.
منابع خبری در مورد این مرگ این گونه گزارش دادند که «جسد وی و همسرش در خانه شخصی در حالی پیدا شد که ظاهراً در اثر گازگرفتگی بیهوش شده بودند. اما پس از انتقال به بیمارستان، هر دو جان خود را از دست دادند.» مجید سلیمانی‌پور مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان خریدار و مالک بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران و یکی از نامزدهای اصلی عضویت در هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران بود. در زمان انتشار این خبر برخی رسانه‌های اپوزیسیون تلاش زیادی برای سیاسی جلوه دادن این مرگ انجام دادند که البته با سکوت مسوولان دولتی ابهام‌ها در مورد مرگ او بیشتر هم شد. سلیمانی‌پور جانشین فرمانده دانشگاه امام‌حسین(ع)، مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین بود که در 51سالگی با آنها و زندگی وداع کرد.سلیمانی‌پور در عرصه رسانه‌های تخصصی نیز به عنوان مدیر مسوول فصلنامه «مکانیک و هوافضا»‌فعال بود. او همچنین عضو هیات مدیره «انجمن رمز» بود که با هدف ارتقای علم و فناوری رمز و امنیت ارتباط کشور راه‌اندازی شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها