شناسه خبر : 14119 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: بیش از دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین و گازوئیل در تعطیلات نوروزی امسال سوخت تا سرانه مصرف سوخت نوروزی هر ایرانی به بیش از ۳۰ لیتر برسد.

مهر: بیش از دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین و گازوئیل در تعطیلات نوروزی امسال سوخت تا سرانه مصرف سوخت نوروزی هر ایرانی به بیش از ۳۰ لیتر برسد.
تسنیم:‌ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی با اعلام اینکه قرارداد خرید ۱۱۸ فروند هواپیمای ایرباس خردادماه امسال نهایی می‌شود، گفت: هنوز با بوئینگ برای خرید هواپیما مذاکره‌ای نداشته‌ایم.
اقتصادنیوز: قائم‌مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار در آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir خبر داد.
فارس: یک منبع آگاه با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال 95 دیده نشده است، گفت: بر این اساس اخباری که در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال 95 مطرح است تنها گمانه‌زنی است و وزارت نفت طرحی برای افزایش قیمت این حامل انرژی ندارد.
ایرنا: صادرات برق ایران به کشورهای همسایه در سال 1394 با رشد شش‌درصدی نسبت به سال قبل از آن به بیش از 10 میلیارد کیلووات ساعت رسید که 5 /2 برابر واردات برق در همین سال است.
صداوسیما: حامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل روزانه ۲۵۰ پرونده در بانک مسکن جهت دریافت تسهیلات جدید خرید مسکن خبر داد و گفت: از نیمه دوم امسال می‌توانیم شاهد آغاز خروج از رکود در بازار مسکن باشیم.
تسنیم: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: طبق آخرین تحقیقات ۱۵ تا ۲۲ درصد طلای موجود در بازار قاچاق است و بیشترین واردات طلای ایران از ترکیه، امارات و عراق است.
فارس: براساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی سال گذشته 6 /10 درصد شد.
ایسنا: مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ بیکاری سال گذشته به 11 درصد رسید که نسبت به سال 93 معادل 4 /0 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
صداوسیما: وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد کارت‌های اعتباری خریدِ کالای مصرفی بادوام تا پایان فروردین‌ماه صادر و توزیع شود.
تسنیم: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه سقف خرید در کارت اعتباری با تخصیص اعتبار چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بانک مرکزی شش میلیون تومان است، گفت: نرخ سود این کارت ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن از ۱۲ به ۲۴ ماه افزایش یافته است.
فارس: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه حقوق بازنشستگان باید به موقع پرداخت شود، گفت:‌ هم‌اکنون دو شرکت راه‌آهن و مخابرات در پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنین عیدی آنها کوتاهی می‌کنند.
ایلنا: وزیر نفت حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم‌اکنون بیش از دو میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس مهم‌ترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال ٩٥ است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها