شناسه خبر : 14017 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: بیژن زنگنه پس از قبول استعفای منصور معظمی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را در این سمت منصوب کرد.

تسنیم: یک مقام مسوول در صنعت خودرو ضمن بیان اینکه تولید روزانه ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه حدود 2400 دستگاه بود، افزود: میزان تولید روزانه این شرکت در مهرماه به حدود 910 دستگاه رسیده است که این رقم نشان از رکود جدی بازار خودرو دارد.

ایرنا: دادگاه تجدید نظر انگلیس با صدور حکم جدیدی به نفع بانک ملت، اجازه داد تا این بانک ایرانی به مدارک و شواهد «مهمی» که وزارت خزانه‌داری انگلیس با استناد به آنها، بانک ملت را تحریم کرده بود، دسترسی پیدا کند.

اقتصادنیوز: بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، درخواست ممنوعیت خروج تنها برای بدهکاران بانکی تا میزان بدهی اشخاص حقیقی معادل سه میلیارد ریال یا بالاتر و بدهی اشخاص حقوقی معادل پنج میلیارد ریال یا بالاتر صادر می‌شود.

صدا و سیما: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران گفت: طرح آزمایشی قرائت همزمان کنتور آب و برق برای کاهش هزینه شرکت‌های آب و فاضلاب و همچنین کاهش مراجعه مامورین قرائت به منازل در تهران اجرا شده است.

تسنیم: معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، از امکان‌پذیری صدور یک‌روزه جواز تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه ذخایر راهبردی سوخت دو برابر پارسال است، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های جهانی مبنی بر سردتر بودن هوای امسال نسبت به سال‌های قبل، آماده تامین انرژی و سوخت مردم در فصل سرما هستیم.

ایرنا: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واریز 10 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی در هر سه ماه باعث افزایش یک‌درصدی تورم در کشور می‌شود.

تسنیم:‌ معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی گفت: برای توسعه همکاری‌های ایران و برزیل، ایران عضو بانک گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به «بریکس» با سرمایه هزار میلیارد دلار می‌شود.

فارس: سامانه جهانی سوئیفت اعلام کرد بانک‌های ایرانی زمانی به این سیستم دوباره متصل خواهند شد که اقدامات هسته‌ای این کشور (مطابق با توافق ایران و 1+5) مورد تایید قرار بگیرد.

ایلنا: رئیس سازمان استاندارد با تاکید بر اینکه واردات بنزین از شمال کشور ممنوع شده است، گفت: بنزین‌های شمال کشور خط قرمز را رد کرده بودند.

مهر: قائم‌مقام وزیر صنعت از هدف‌گذاری دستیابی به صادرات ۳۰ میلیارد‌دلاری در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: وزیر صنعت در حال رایزنی برای کاهش سود تسهیلات صادراتی از ۲۰ درصد به ۱۴ تا ۱۶ درصد است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید