شناسه خبر : 13944 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر چند کاهش نرخ سود به صورت جدی دنبال می‌شود، اما ابتدا قرار است مصوبه قبلی شورای پول و اعتبار درباره نرخ سود 20‌درصدی را که هنوز به صورت کامل محقق نشده است اجرایی کنیم.

فارس: رئیس سازمان مالیاتی در مورد درآمدهای هفت‌ماهه مالیات اظهار کرد: بالغ بر 36 هزار و 600 میلیارد تومان در این مدت وصول و 83 درصد نسبت به پیش‌بینی بودجه سال جاری محقق شده است.

تسنیم: وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 18 میلیون نفر معادل یک‌سوم جمعیت ایران در وضعیت بدمسکنی قرار دارند که 11 میلیون نفر در حاشیه شهرها و هفت میلیون نفر میان شهرها و در شرایط بدی زندگی می‌کنند.

صدا‌و‌سیما: در اجرای طرح خرید کالای ایرانی از طریق کارت اعتباری ۱۰ میلیون‌تومانی، در مرحله نخست، این کارت شامل کارکنان ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌هایی می‌شود که حقوق ثابت می‌گیرند.

مهر: اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: ژیگول‌بازی با ماشین‌های ۵۰۰ میلیون‌تومانی هدف ما در منطقه آزاد اروند نیست.

اقتصادنیوز:‌ مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در تابستان امسال را 9 /10 درصد اعلام کرد که نسبت به تابستان ۹۳ حدود 4 /1 درصد و نسبت به بهار امسال 1 /0 درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرنا: با واریز پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان‌ماه در سه‌شنبه گذشته به حساب سرپرستان خانوار، دریافتی هر یارانه‌بگیر از ابتدای اجرای طرح تا این ماه به دو میلیون و 593 هزار و 500 تومان رسید.

فارس: وزیر کار در مورد مطالعات انجام‌شده درباره نوع نگاه مردم به کار گفت: اغلب ایرانیان دستمزدی را که می‌گیرند، برای دو ساعت کار دانسته و آن را حق خود تلقی می‌کنند. باید ببینیم چه سیاست پوپولیستی اتخاذ شده که این نوع نگاه بیرون می‌آید؟

مهر: رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهاد تشکیل مرکز آمار بخش خصوصی از سوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: مقدمات تشکیل مرکز آمار در اتاق ایران از یک ماه پیش فراهم شده است.

ایرنا: رئیس کانون بانک‌های خصوصی از تشکیل حساب مشترک بانک‌های دولتی و خصوصی از آذرماه امسال خبر داد و گفت: این حساب با هدف کاهش نرخ سود بین‌بانکی از طریق بهره‌گیری از منابع مازاد بانک‌ها در بانک ملی افتتاح می‌شود.

صدا‌و‌سیما: مسعود خوانساری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با بیان اینکه توقف یکباره ثبت‌نام خودرو اقساطی، سبب بی‌اعتمادی مردم می‌شود، گفت: 130 هزار نفر برای استفاده از وام 25 میلیون‌تومانی خودرو ثبت‌نام کردند؛ اگرچه بانک مرکزی تنها خرید دین اسناد را برای 110 هزار خودرو قبول دارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها