شناسه خبر : 13201 لینک کوتاه

آیا روس‌ها بهترین مهمانان هتل‌های جهان هستند؟

مسافران تجارت

گروه تازه‌ای از مسافران وارد شهرها شده‌اند و البته مهم نیست که شما در مورد کدام شهر صحبت می‌کنید. مسافران روسی تعداد زیادی بلیت سفر خارجی رزرو می‌کنند و هتل‌ها و شرکت‌های توریستی بیش از وقت معین سعی می‌کنند در رقابت حمایت و جذب آنها برنده شوند.

گروه تازه‌ای از مسافران وارد شهرها شده‌اند و البته مهم نیست که شما در مورد کدام شهر صحبت می‌کنید. مسافران روسی تعداد زیادی بلیت سفر خارجی رزرو می‌کنند و هتل‌ها و شرکت‌های توریستی بیش از وقت معین سعی می‌کنند در رقابت حمایت و جذب آنها برنده شوند. در سال 2012 توریست‌های روسی 43 میلیارد دلار صرف مسافرت‌های خارج از کشور کردند که باعث شد در بالاترین بخش از صنعت گردشگری و در مقام پنجم قرار گیرند. سال گذشته نزدیک به 40 میلیون سفر به خارج ثبت شده است. در حالی که در سال 2006 این تعداد فقط هشت میلیون سفر بود. این رقم احتمالاً به سرعت در حال گسترش است. روس‌ها دومین گروه توریست‌ها هستند که به سرعت در حال رشد هستند. رشد بیش از حد را می‌توان به یک طبقه متوسط (میانی) که به طور یکنواخت در حال رشد هستند (افزایش 16‌درصدی بین رقم کنونی و تا سال 2020) نسبت داد. حقیقت این است که آنها به جهانی آن سوی مرزها که نسبتاً جدید است دسترسی پیدا می‌کنند. نایب رئیس هتل آقای مت وال می‌گوید: «انفجار جمعیت بازدیدکنندگان روسی آنقدر زیاد است که شاید بعضی از هتلداران هنوز از عهده آن برنمی‌آیند. یک سایت رزرو هتل اخیراً یک تحقیق جهانی در مورد توریست‌های روسی منتشر کرده است.» «روسیه یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خارجی جهان و هم‌تراز با کشوری مثل فرانسه است اما رشد آن به سرعت چین است.» این موضوع را مت، نایب رئیس ارشد فروش و بازاریابی می‌گوید.

تامین بازارهای جدید
مدیران هتل در لندن - یکی از 10 مقصد برتر روس‌ها در زمان تعطیلات- راه‌هایی برای جذب گردشگران روس در نظر گرفته‌اند. در برج کارلتون منوهای ویژه‌ای برای ذائقه‌های روس‌ها و نیز راهنمای خرید به زبان روسی فراهم آورده شده تا به مهمانان کمک کنند در فروشگاه‌های شهر گشت و گذار کنند. در هتل کورینتیا، پیش‌خدمت‌هایی که به زبان روسی صحبت می‌کنند به کارمندان اضافه می‌شوند. آلوارو ری مدیر عمومی بخش پارک بین قاره‌ای می‌گوید: اگر شما سه سال قبل از من می‌پرسیدی می‌گفتم ما هیچ مهمان روسی نداریم. اکنون ما در هر روز هفته و نیز تعطیلات آخر هفته مهمانان روس داریم. این یک بازار جدید است. شما باید سعی کنید با تمایلات آنها سازگاری پیدا کنید مثل اینکه نیازهای آنها چیست؟ چگونه آنها را کنترل کنیم؟ آنها چه نوع اتاقی دوست دارند؟ آنها دوست دارند چگونه مورد خطاب و توجه قرار گیرند؟ مهمانان روسی دوست دارند بین 20 تا 30 درصد بیشتر از میانگین نرخ اتاق خرج کنند. آنها می‌توانند صورتحساب قابل ملاحظه‌ای برای نوشیدنی و غذا پرداخت کنند. روس‌ها به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده‌ها مطرح شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها