شناسه خبر : 12996 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

تابناک: وال‌استریت ژورنال نوشت که ایران طی سه سال اخیر ۱۰ میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده خود را دریافت کرده است.
میزان: رای بدوی پرونده موسوم به «جهانگیر» که مربوط به فساد هزار میلیارد تومانی بود در دادگاه انقلاب کرج صادر و بر اساس آن متهم ردیف اول به اعدام محکوم شد.
ایسنا: در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در بخش سلامت، نماینده مردم ارومیه با حضور در مقابل جایگاه هیات رئیسه، لایحه برنامه ششم را پاره کرد.
باشگاه‌خبرنگاران‌جوان: نمایندگان مجلس ضمن رای به متوقف کردن احداث مسکن مهر جدید، بانک مسکن را نسبت به تامین منابع مورد نیاز مسکن مهر موظف کردند.
ایرنا: همزمان با ابلاغ دستورالعمل ساماندهی بازار ارز، ثبت‌سفارش واردات خودرو چند روزی متوقف شد.
ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مجموع بدهی‌های دولت به این ایرلاین‌ها در حال حاضر حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که این بدهی می‌تواند با بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تهاتر شود.
مهر: به گفته دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری سالانه ۷۰۰ هزار دستگاه تلویزیون به ایران قاچاق می‌شود.
تسنیم: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان به‌منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طرح یادشده، مشروط به عدم استفاده از منابع جدید بانک مرکزی و با تشخیص و تایید بانک عامل، موافقت کرد.
ایرنا: بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد: میزان بدهی خارجی ایران در سال ۲۰۱۵ به شش میلیارد و ۳۲۲ میلیون دلار رسید که نسبت به رقم هنگفت ۲۰ میلیارد و ۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ و ۱۷ میلیارد و ۳۴۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ کاهش چشمگیری داشت.
تسنیم: همزمان با تشدید تلاطم‌های ارزی در بازار، نیروی انتظامی وارد عمل شده و در عملیاتی هماهنگ اقدام به دستگیری صراف‌هایی کرده که گفته می‌شود درحال دپوی دلار بوده‌اند.
مهر: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمام فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت بدون استثنا زیان‌ده هستند و حتی فرودگاه مهرآباد با آمار ۴۰۰ نشست و برخاست روزانه هم سودده نیست.
ایرنا: دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اینکه در یک سال گذشته حجم مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در دوره پسابرجام 11 میلیارد و 802 میلیون دلار است اعلام کرد: افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در بنگاه‌های موجود سرمایه‌پذیر 496 میلیون دلار است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها