شناسه خبر : 12873 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همان‌گونه که با تدبیر دولت یازدهم نرخ تورم تک‌رقمی شد، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اشتغال‌زایی، نرخ بیکاری نیز تک‌رقمی می‌شود.
فارس: سازمان امور مالیاتی کشور، حساب ارزی و ریالی پالایشگاه‌ها و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را به دلیل بدهی 37 هزار میلیارد ریالی مالیاتی بست.
صداوسیما: معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از حذف 400 مجوز غیرضروری به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار در دو سال اخیر خبر داد.
ایسنا: ارزش صادرات غیرنفتی در نخستین ماه سال‌ جاری با 91 /7 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به سه میلیارد و هفت میلیون دلار رسید. همچنین یک میلیارد و 980 میلیون دلار کالا وارد کشور شد که 07 /0 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
مهر: شاخص‌های مهم بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام شد که طبق آن نزدیک به ۱۶میلیون ایرانی از اینترنت موبایل و بیش از 5 /8 میلیون نفر از ADSL استفاده می‌کنند.
تسنیم: مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با بیان اینکه بانک‌های ملی، صادرات و رفاه کارگران، بانک‌های عامل در اجرای طرح فروش اقساطی کالا هستند، گفت: حداکثر حقوق دریافتی شرکت‌کنندگان در طرح کارت اعتباری کالا 5 /1 میلیون تومان است.
ایلنا: بیژن زنگنه با اشاره به اینکه موافق بنزین دونرخی نیست، اعلام کرد: دونرخی بودن قیمت بنزین فساد می‌آورد و وزارت نفت نه‌تنها با دونرخی بودن قیمت بنزین بلکه با دونرخی بودن هیچ فرآورده نفتی موافق نیست.
ایرنا: رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی ایران به برگزاری مناقصه توسعه میدان‌های نفت و گاز ایران، در ماه‌های ژوئن (خرداد-‌تیر) یا جولای (تیر-‌مرداد) 2016 اشاره و از شرکت‌های نفتی بین‌المللی برای مشارکت در این پروژه‌ها دعوت کرد.
مهر: مذاکرات شرکت ملی نفت ایران و بریتیش پترولیوم انگلیس برای امضای قرارداد فروش نفت خام آغاز شد.
تسنیم: رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو از ازدیاد واحدهای صنفی بدون پروانه کسب ابراز نگرانی کرد و گفت: نمایشگاه‌های بدون پروانه کسب در تهران از مرز سه هزار واحد عبور کرده است.
صداوسیما: مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: 1050 کیلومتر خط ریلی دوخطه درحال اجراست که تا پایان سال 1000 کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.
ایسنا: سال گذشته یک تن و 29 کیلوگرم خاویار به هشت کشور ژاپن، آلمان، امارات، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی و نروژ صادر شده که ارزشی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار دلار داشته است. این میزان صادرات از نظر وزنی با 46 درصد و از نظر ارزشی با 3 /183 درصد رشد نسبت به سال 1393 همراه بوده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها