شناسه خبر : 12728 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

شهرهایی که در ۱۰ سال آتی بیشترین پیشرفت را خواهند داشت

شهرهای آینده

سی‌ان‌ان در سایت خبری خود گزارشی درباره شهرهایی منتشر کرده است که در ۱۰ سال آینده پیشرفت چشمگیری خواهند داشت و تا سال ۲۰۲۵، جزو ۱۰ شهر ثروتمند جهان قرار خواهند گرفت.

سی‌ان‌ان در سایت خبری خود گزارشی درباره شهرهایی منتشر کرده است که در 10 سال آینده پیشرفت چشمگیری خواهند داشت و تا سال 2025، جزو 10 شهر ثروتمند جهان قرار خواهند گرفت.
هفت شهری که در این فهرست قرار گرفته است می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند برای دوره‌ای بلندمدت سرمایه‌گذاری کنند، انتخاب ایده‌آلی باشد. چهار شهر اول این فهرست، به شرح زیر است.

دوحه، قطر
این شهر قطر در سال‌های آینده رشد سریعی را از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه شاهد خواهد بود. البته قطر همین حالا هم جزو ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. اما موج سرمایه‌گذاری که به دلیل میزبانی سال 2022 به این کشور سرازیر است، اوضاع را به شدت تغییر خواهد داد.

برگن، نروژ
برگن دومین شهر پرجمعیت نروژ محسوب می‌شود و در حال حاضر هم یکی از بهترین اقتصادها را در این کشور دارد. اما محققان موسسه مک‌کینزی پیش‌بینی می‌کنند روند رشد اقتصادی این شهر به حدی شدت خواهد گرفت که در کمتر از 10 سال آینده یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان محسوب خواهد شد. این شهر بندری مرکز صنعت انرژی و کشتیرانی و تحقیقات دریایی این کشور خواهد بود.

ترندهیم، نروژ
ترندهیم نروژ شهر سوم این لیست است. این شهر البته دهه‌هاست یکی از شهرهای پیشرو جهان محسوب می‌شود. تکنولوژی تلفن همراه در این شهر آغاز شد و استاندارد GSM در این شهر در دهه 1980 نوشته شد. از آن زمان به بعد، شهر در زمینه نوآوری‌های تکنولوژیک پیشرفت چشمگیری داشته و حالا شهر محل تولد 550 استارت‌آپ با بیش از 10 هزار کارمند محسوب می‌شود.

هوآسونگ ، کره جنوبی
این شهر که در خارج کره جنوبی چندان شناخته‌شده نیست، در جنوب سئول قرار دارد و به سرعت در حال رشد است. بخش‌های تحقیقاتی شرکت‌های بزرگ کره‌ای مثل سامسونگ و هیوندایی در این شهر قرار دارند. به این موضوع، کارخانه‌های اصلی کیا و LG را هم اضافه کنید تا به علت درخشان بودن آینده شهر پی ببرید.
این شهر همچنین از سرمایه‌گذاری شدیداً سنگین در بخش املاک سود می‌برد که در منطقه‌ای به شدت مدرن متمرکز شده و می‌تواند ثروتمندان بسیاری را برای اقامت ترغیب کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید