شناسه خبر : 12286 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها

اخیراً درباره پولادی شایعات عجیبی شنیده می‌شود. خبرها حکایت از آن دارد که این بازیکن می‌داند باید به خدمت سربازی برود و به همین خاطر به دنبال راهی برای فرار از این مساله است.

فرار از سربازی به سبک پولادی
نوشت: اخیراً درباره پولادی شایعات عجیبی شنیده می‌شود. خبرها حکایت از آن دارد که این بازیکن می‌داند باید به خدمت سربازی برود و به همین خاطر به دنبال راهی برای فرار از این مساله است. حضور بلندمدت او در قطر نیز مزید بر علت شده تا برخی از نزدیکان این بازیکن در محافل خصوصی از قول او نقل کنند دیگر به ایران بازنمی‌گردد. گفته می‌شود پولادی به دنبال گرفتن تابعیت کشور قطر است. قطری‌ها در سال‌های اخیر بارها بازیکنان کشورهای دیگر را تبعه کشور خود کرده‌اند و اگر برای پولادی هم این اتفاق بیفتد، چندان عجیب نیست. از طرفی اگر پولادی چنین تصمیمی داشته باشد، باید برای همیشه قید حضور در تیم ملی ایران را بزند.

سیاسی پول دارد پس می‌تواند مدیرعامل شود
نوشت: حمیدرضا سیاسی یک نفر نیست، یک «تیپ»‌ است؛ نماینده‌ای از همه آنها که طی این سال‌ها به اتکای پول و ثروت‌شان وارد فوتبال شدند و روی معادلات این رشته ورزشی اثر گذاشتند. او امروز «بولد» شده و بیشتر به چشم می‌آید چون عطش و میلش برای خودنمایی به‌مراتب بیشتر و آشکارتر از اسلافش است. اگر قبلی‌ها ابا داشتند از اینکه نشان بدهند برای کسب شهرت به میدان آمده‌اند، سیاسی ابداً پرهیزی از این کار ندارد.کسی که می‌تواند به خبرگزاری‌ها بگوید «پول دارم، نوکر استخدام می‌کنم» پدیده جالبی است که عنقریب دیدنش روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نباید شگفت‌انگیز باشد. خودش گفت که؛ پول دارد پس می‌تواند!

شکایت هدایتی از خادم
نوشت: امیررضا خادم معاون وزیر ورزش با شکایتی از سوی یکی از سرمایه‌داران سرشناس فوتبال روبه‌رو شده است. آن ‌هم برای جمله‌ای که درباره حساسیت بخشی از نهادها درباره یکی از متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس گفته بود. حسین هدایتی شاکی معاون پارلمانی وزارت ورزش است. او با تایید این خبر به خبر ورزشی گفت: «این درست که بچه‌های تهران و تهرانی‌های اصیل اهل شکایت نیستند و من در تمام سال‌های زندگی‌ام به این رویه پایبند بوده‌ام اما با عذرخواهی از تهرانی‌های اصیل دیروز مجبور شدم با مراجعه به دادگاه کارکنان دولت از خادم شکایت کنم. ایشان مدعی شده نیروها و نهادهای امنیتی به بنده مجوز فعالیت در فوتبال را نمی‌دهند و باید پاسخگوی ادعای خود باشد.»

تفاوت فرهنگی آزار‌دهنده است
در یادداشتی به قلم احسان محمدی نوشت: در هر اتفاقی حتماً نشانه‌هایی برای عبرت است. ماجرا تازگی ندارد. آقایی که او را همراه تیم فرستاده‌اند تا احتمالاً نشان بدهد ما به «کار فرهنگی» در ورزش اهمیت می‌دهیم و جوانان تیم را زیرچشمی مراقبت کند که احیاناً دچار وسوسه‌های آدرنالین‌افزا نشوند، در رویارویی با دختری که از او به عنوان «جزو داوطلبان راهنمایی ورزشکاران» یاد شده، دامن از دست داده است. طرف هم از این ماجرا ساده نگذشته و شکایت کرده و کار چنان بالا گرفته که در وب‌سایت رسمی بازی‌هایی آسیایی که میلیون‌ها چشم آن را دنبال می‌کند از آن به عنوان یک رسوایی یاد شده است. قرار گرفتن ترکیب «رسوایی» کنار نام ایران، مثل گلوله آزار‌دهنده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها