شناسه خبر : 12210 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خانه‌ملت: وزیر صنعت، معدن و تجارت، در تشریح دلایل مشمول شدن برخی خودروهای چینی در طرح فروش خودرو با تسهیلات گفت: در ساخت خودروهای چینی به فروش رفته در طرح مذکور 20 الی 30 درصد از قطعات و تکنولوژی ایرانی استفاده شده است. هر‌چند از مجموع 130 هزار دستگاه خودرو خریداری‌شده از سوی مردم تنها 654 دستگاه خودرو چینی به فروش رفته است.

ایسنا: رئیس سازمان امور عشایر از تجهیز 15 هزار خانوار عشایری به پنل‌های خورشیدی تا پایان امسال خبر داد و گفت: درصددیم تا پنج سال آینده تامین برق اکثر خانوارهای عشایری از طریق پنل‌های خورشیدی صورت گیرد.

ایرنا: وزیر نفت درباره دلیل حذف او از کمیسیون اقتصادی هیات دولت گفت: به درخواست خودم و به دلیل مشغله کاری از این کمیسیون کناره‌گیری کردم.

مهر: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در مسکن مهر، مسکن به عنوان کالایی بود که انسان در آن انبار می‌شد، گفت: عده‌ای دنبال این هستند که طرح‌های خانه‌برانداز و شهر‌برانداز مانند مسکن مهر را اجرایی کنند.

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم آبان‌ماه با 2 /0 درصد کاهش نسبت به ماه گذشته به 1 /13 درصد رسید. تورم نقطه‌به‌نقطه آبان ماه نیز 8 /10 درصد گزارش شده است.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی از تک‌رقمی شدن نرخ تورم نقطه به نقطه تا پایان آذرماه یا دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: با تداوم سیاست نرخ تورم، این امکان فراهم می‌شود که ثبات در بازار دارایی‌ها و همچنین بازار ارز به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد تکانه‌های ارزی نباشیم.

تسنیم: در مزایده 40 جایگاه سوخت در 13 استان کشور، متقاضیان اقبالی به جایگاه‌های سوخت دولتی نشان ندادند.

صداوسیما: وزیر نفت گفت: سودی که از صادرات نفت به دست می‌آید قابل مقایسه با سود گاز نیست.

خبرآنلاین: در آخرین جلسه شورای عالی بورس که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان بورس اوراق بهادار و سایر اعضا برگزار شد، تشکیل بورس ارز مصوب شد.

ایسنا: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای دی‌ماه سال جاری فقط توزیع‌کنندگان عمده و خرده که دارای مجوز باشند می‌توانند محصولات دخانی توزیع کنند.

تسنیم: روابط عمومی وزارت صنعت در خصوص شایعات استعفای محمدرضا نعمت‌زاده اعلام کرد: نعمت‌زاده با ریا، دروغ، تنبلی و شایعه خداحافظی کرده است نه با دولت و خدمتگزاری.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها