شناسه خبر : 11603 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در مورد تغییر واحد پولی از ریال به تومان، گفت: این طرح صرفاً یک تغییر اسمی است و هنوز مبنایی بر حذف صفر نداریم.
تسنیم: فرمانده ناجا با خبر دادن از نامه‌نگاری پلیس با شرکت‌های بزرگ خودروساز در خصوص فرصت ارتقای ایمنی محصولات‌شان تا سال آینده گفت: پلیس اخطار لازم را به خودروسازان داده و اگر تا سال آینده اقدامی انجام ندهند حتماً مانع شماره‌گذاری آنها خواهیم شد.
ایسنا: مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به افت شدید منابع آبی مهم‌ترین و حیاتی‌ترین دشت استان، کسری سالانه این مخزن را 95 میلیون مترمکعب ذکر کرد.
فارس: بانک مرکزی اعلام کرد تورم تولید در پایان آذرماه به 5 /3 درصد افزایش یافته است. این نرخ در مقایسه با ماه قبل حدود 2 /0 درصد افزایش دارد.
مهر: وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه رقم بدهی دولت بیش از آن رقمی است که تصور می‌کردیم، رقمی که در گذشته خودم اعلام کرده بودم ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بود که نگران بودم بزرگنمایی کرده باشم.
شانا: گزارش یک موسسه پژوهشی نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۷ میلادی بازار نفت به سوی ثبات حرکت می‌کند و میانگین قیمت نفت به ۶۰ دلار برای هر بشکه می‌رسد.
ایسنا: گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن نشان‌دهنده ثبت قیمت ۴ /۴ میلیون‌تومانی هر متر زیربنای واحد مسکونی برای خرید و فروش است. این تغییر از رشد نیم‌درصدی نسبت به آبان ماه و ۷ /۷درصدی در قیاس با آذرماه سال گذشته حکایت دارد.
ایلنا: رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور گفت: در حال حاضر از میان ۱۷۰ هزار کانال تلگرامی فارسی‌زبان بیش از ۱۱ هزار کانال دارای بیش از پنج هزار عضو هستند.
مهر: جدیدترین گزارش رسمی از وضعیت نیروی کار در تابستان ۹۵ نشان می‌دهد نرخ بیکاری 7 /12 درصد و بالاترین نرخ بیکاری مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴‌ساله و در بین زنان بیشتر از مردان است.
شانا: معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تاکنون ۱۲ تفاهمنامه با شرکت‌های خارجی در صنعت نفت امضا شده و به زودی ۱۰ تا ۱۲ تفاهم دیگر نفتی امضا می‌شود.
مهر: قائم‌مقام وزیر نیرو از ارائه پیشنهادی به دولت به منظور اخذ مجوزهای قانونی قطع یا جریمه مشترکان پرمصرف آب خبر داد و گفت: حجم بارش‌ها در سال جدید آبی نسبت به پارسال نصف شده است.
ایرنا: سخنگوی دولت گفت: در نیمه نخست سال جاری درآمدهای نفتی به دلیل افت درآمد دولت در نیمه دوم سال گذشته به صورت پیش‌فروش مصرف شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها