شناسه خبر : 11546 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

صداوسیما: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال آینده بر اساس برآوردهای مجامع داخلی و خارجی به پنج تا شش درصد می‌رسد. نرخ رشد اقتصادی در سال جاری هم به یک درصد می‌رسد.

تسنیم: وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در سال ۱۳۹۵ نیازی به واردات گندم نیست، بنابراین از انجام ثبت سفارش جدید برای گندم خودداری کنید. واحدهایی که نیاز به واردات گندم دوروم دارند با مجوز شورای اقتصاد با ارز آزاد وارد کنند.

فارس: مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه قرارداد خرید 20 فروند ATR کمتر از یک میلیارد یورو است، از تحویل دو تا چهار فروند آن از اواخر سال 2016 میلادی خبر داد و گفت: صد درصد منابع مالی خرید این هواپیماها توسط فاینانسر تامین می‌شود.

ایلنا: مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی کشور در پایان دی‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را 5 /11 درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه روستایی را هم 4 /8 درصد اعلام کرد.

فارس: مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌بینی کرد رشد اقتصادی امسال منفی دو درصد خواهد شد.

ایسنا: وزیر نیرو گفت: با به مدار آمدن تصفیه‌خانه هفتم که آب سد ماملو را تصفیه و با خط انتقال به جنوب تهران منتقل می‌کند، مشکل سلامت آب نداریم و آب تهران کاملاً سالم است و مردم با اطمینان می‌توانند از آب شرب شهری استفاده کنند.

ایرنا: رئیس کل بیمه مرکزی از اشتیاق بیمه‌های اروپایی برای حضور در بازار ایران خبر داد و گفت: امکان همکاری بیمه‌های ایرانی با بیمه‌های خارجی و توزیع ریسک با طرف‌های خارجی فراهم شده است.

فارس: طبق گزارش مرکز آمار ایران اجاره مسکن در نقاط شهری ایران طی نیمه اول امسال 4 /10 درصد افزایش یافت.

مهر: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ارائه دسته‌چک و سایر خدمات بانکی به آن دسته از مدیران اشخاص حقوقی که در ایجاد بدهی شخص حقوقی تقصیر نداشته باشند، بلامانع شد.

ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به محکومیت ایران در دادگاه دوم پیرامون شکایت گازی ترکیه از ایران، گفت: هنوز جریمه نهایی قطعی نیست ولی حدود 10 تا 15 درصد قیمت گاز صادراتی (مجموعاً حدود یک میلیارد دلار) خواهد بود.

تسنیم: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: رد دیون آفت خصوصی‌سازی در کشور است؛ چرا که معمولاً قیمت‌گذاری مناسب و درستی روی سهام دولت برای رد دیون انجام نمی‌شد و بر این اساس نیز بخش خصوصی فرصت رشد و بزرگ شدن پیدا نکرد.

ایرنا: استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس حسابرسی‌های انجام‌شده مجموع بدهی شرکت پدیده 84 هزار میلیارد ریال است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها