شناسه خبر : 11172 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به توافق ایران با کارگروه اقدام مالی گفت: این مساله در دستور کار شورای عالی امنیت ملی است و تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و اگر اقدامی بخواهد صورت گیرد نیز جای نگرانی ندارد.
مهر: معاون نظارتی بانک مرکزی از رتبه‌بندی بانک‌ها تا آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: بانک‌ها در رتبه‌های فاقد ریسک مشهود، کم‌ریسک، با ریسک متوسط و با ریسک بالا طبقه‌بندی خواهند شد.
ایرنا: بیژن نامدار‌زنگنه، وزیر نفت گفت: با تلاش‌های انجام‌شده تولید نفت در کشور در حال حاضر به مرز سه میلیون و 850 هزار بشکه‌ای در روز رسیده است.
ایسنا: محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت در امور صنایع گفت: شروع تولیدات محصولات پژو در ایران با میزان داخلی‌سازی ۲۰ درصد خلاف قانون نیست و طی سه تا چهار ماه ابتدایی تولید، اهداف تولید در این زمینه محقق خواهد شد.
صدا‌و‌سیما: رئیس سازمان خصوصی‌سازی توزیع سود سهام عدالت در بین مردم را تکذیب کرد و گفت:‌ دیگر چیزی به نام توزیع سود نداریم.
تسنیم: وزیر کار با بیان اینکه وزارتخانه متبوع وی پس از شناسایی ۸۵‌درصدی مشمولان حذف یارانه دست به کار خواهد شد و اقدام خواهد کرد، افزود: به منظور شناسایی بهتر و دقیق‌تر مشمولان، پایگاه اطلاعاتی دقیقی را تدوین کرده‌ایم.
اقتصادنیوز: حجم نقدینگی در پایان خردادماه امسال با 2 /4 افزایش نسبت به اسفند 94 و 7 /29 درصد رشد در مقایسه با خردادماه سال قبل به یک میلیون و 59 هزار و 500 میلیارد تومان رسید.
تسنیم: مصوبه جدید دولت در خصوص تعدیل نرخ برق در حال گذراندن مراحل نهایی است و شنیده‌ها حاکی از این است که سومین دوره تعدیل نرخ برق در دولت یازدهم نیز به میزان حدود ۲۰ درصد در تمامی پلکان‌های مصرفی خواهد بود.
ایرنا: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برخی از انتقادها درباره بی‌ثمر بودن برجام گفت: فروش دوبرابری و بیش از دو میلیون بشکه نفت یکی از دستاوردهای برجام است که اگر نبود امروز حتی حقوق کارمندان دولت را نیز نمی‌توانستیم پرداخت کنیم.
صدا‌و‌سیما: سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه آمار کشفیات کالای قاچاق و ارز در پنج‌ماهه نخست سال 1394، 600 میلیارد تومان بود، افزود: در پنج‌ماهه نخست امسال این رقم به حدود پنج هزار میلیارد تومان یعنی 9 برابر افزایش یافت.
مهر: مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن نسبت به کاهش نرخ سود تسهیلات اعلام آمادگی کرده است، گفت: ۶۵ هزار و ۵۹۰ نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم سپرده‌گذاری کردند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها