شناسه خبر : 11086 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: وزیر اقتصاد: با توجه به کاهش تورم باید شاهد کاهش نرخ سود بانکی هم باشیم که این موضوع در شورای پول و اعتبار بررسی می‌شود.

ایرنا: مدیرعامل توانیر گفت: وزارت نیرو با مدیریت مطلوب انرژی، توانست اوج مصرف تابستان امسال را به خوبی پشت سر بگذارد.

ایلنا: بانک مرکزی طی بخشنامه‌‌ای به کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری تحت نظارت خود اعلام کرد از تاریخ ۱۳۹۳/۶/۱ نرخ‌های سود سپرده‌های کوتاه‌مدت روزشمار ۱۰ درصد است.

ایسنا: در حالی که قیمت متوسط هر کیلو پسته خندان در کشور حدود 45 هزار تومان است، قیمت پسته صادراتی در چهار ماه نخست سال حدود 27 هزار تومان برآورد می‌شود.

فارس: رئیس اتحادیه گوشت گوساله گفت: قیمت گوشت گوساله در بازار افزایش یافته و دلیل آن قاچاق این محصول به خارج از کشور است.

ایلنا: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران: بنده با واردات خودرو موافقم، زیرا این موضوع باعث افزایش کیفیت محصولات و رقابتی‌تر شدن قیمت‌ها می‌شود و دو برابر شدن واردات در چهار ماه گذشته نگران‌کننده نیست.

فارس: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به نامه چندی قبل محمود احمدی‌نژاد که خواستار معرفی آن دسته از اطرافیان او که به بانک‌ها بدهی دارند، شده بود، تاکید کرد: معرفی این افراد بدون طی مراحل قانونی ممکن نیست.

اقتصادنیوز: علا میر‌محمد صادقی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است: پسته تنها محصول کشاورزی ایران است که قابل رقابت در بازار جهانی و نسبتاً موفق بوده است.

ایسنا: تولید انواع خودرو در تیر‌ماه امسال 7/63 درصد و در چهار‌ماهه نخست امسال 7/75 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مهر: با پیشنهاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و موافقت کارگروه سوخت، به منظور مقابله با قاچاق بنزین به عراق، قیمت هر لیتر این فرآورده نفتی به صورت تعادلی در مرز پرویز‌خان استان کرمانشاه از 2400 به 3500 تومان افزایش یافت.

ایسنا: مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در حال حاضر 261 منطقه ممنوعه پروازی در ایران وجود دارد که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و نامه‌نگاری این نهاد با ستاد نیروهای مسلح بنا شده به پنج منطقه (تنها مناطق هسته‌ای) کاهش یابد.

فارس: رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا معتقدید اگر توافقات هسته‌ای حاصل شود به سیاست تک‌نرخی شدن ارز نزدیک می‌شویم، گفت: بله، در آن صورت خیلی نسبت به تک‌نرخی کردن ارز در نظام بانکی نزدیک می‌شویم.

اقتصادنیوز: رئیس شورای ملی زیتون ایران از غیرفعال بودن ۸۰ درصد کارخانه‌های روغن‌کشی زیتون کشور به دلیل کاهش تولید این میوه خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها