شناسه خبر : 10842 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه بررسی سیاست‌های کلی برنامه ششم در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید، گفت: در آخرین جلسه از رسیدگی به این موضوع، سیاست‌های مربوط به فضای مجازی، ارتباطات و فناوری، امور رفاهی، امنیتی و اجتماعی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ایسنا: مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ما مجری سیاست‌های دولت در زمینه قیمت و سهمیه‌بندی بنزین هستیم و فعلاً هیچ برنامه‌ای برای تغییر سهمیه‌بندی سوخت خودروها تا پایان سال وجود ندارد.

مهر: معاون وزیر صنعت از طرح ویژه دولت برای بازنگری در تخصیص ارز به کالاهای وارداتی خبر داد و گفت: دولت می‌خواهد به سمتی حرکت کند که فهرست مشمولان دریافت ارز مبادله‌ای کاهش یابد و ارز متقاضی جایگزین شود.

تسنیم: مهدی کرباسیان با اعلام اینکه پس از پیگیری‌های متعدد اولین رقم فاینانس چین بابت طرح‌های فولادی واریز شده است، اظهار داشت: این رقم مربوط به فولاد سپیددشت به‌عنوان یکی از هفت طرح فولادی است.

ایسنا: کمتر از یک هفته مانده تا زمان برگزاری مجمع عمومی سالانه مخابرات، مدیرعامل این شرکت تغییر کرد؛ کاظم ابراهیمی‌صدر‌آبادی پس از گذشت حدود 9 ماه از مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران برکنار و سیداسدالله دهناد، مدیر اسبق حراست به عنوان سرپرست، جایگزین وی شد.

اقتصادنیوز: معاون‌اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به عدم تعادل در بخش درآمدها و هزینه‌های اجرای این قانون در سال جاری گفت: وضعیت فعلی قابل استمرار نیست و با توجه به تکالیف قانون بودجه سال ۹۴ کشور، دولت نیازمند اتخاذ تدابیری برای رفع مشکل کسری بودجه این بخش است.

تسنیم: ماکسیم پیکات، مدیرعامل پژو با اشاره به برنامه جدید همکاری این شرکت با ایران گفت: پژو ابتدا مدل‌های گران‌قیمت خود را از اروپا به ایران صادر خواهد کرد تا «وجهه خود را در ایران تقویت کند» و سپس در داخل ایران اقدام به تولید خودروهای ارزان‌تر خواهد کرد.

مهر: معاون وزیر نفت با اشاره به بهره‌برداری از سه طرح عظیم پالایشگاهی در سال ۹۴ گفت: با بهره‌برداری از طرح بنزین‌سازی پالایشگاه‌های بندرعباس و اصفهان، تولید بنزین ایران امسال بیش از سه میلیون لیتر افزایش می‌یابد.

فارس: محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سال گذشته ۶۵ درصد نیاز صنعت به سرمایه در گردش تامین شد، گفت: بخش تولید با مشکل تامین منابع مالی روبه‌روست که امیدواریم با اجرای لوایح حمایت از تولید و خروج از رکود، بخش زیادی از این مشکلات حل شود.

مارین‌تایمز: رئیس هیات‎ مدیره شرکت کشتی‎سازی صدرا اعلام کرد: به خاطر بهره‎ها و جرایم بانکی، هر روز یک میلیارد تومان به بدهی دو هزار میلیارد‌تومانی شرکت صدرا به سیستم بانکی افزوده می‎شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها