شناسه خبر : 10699 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه تورم امسال حداکثر ۱۶ درصد خواهد بود، گفت: عملکرد رشد اقتصادی کشور نشان‌دهنده خروج کامل اقتصاد از رکود است.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اراده دولت برای مبارزه با تورم تاکید کرد: سیاست کاهش نرخ تورم تا تک‌رقمی شدن آن ادامه خواهد داشت.

ایسنا: هر چند طبق دستور صریح عباس آخوندی، پروازهای نیمه‌شب از چند ماه قبل در فرودگاه مهرآباد ممنوع شده، اما به هم خوردن برنامه‌های پروازی به دلیل تاخیرهای بعضاً چندساعته عملاً اجرای این دستور را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

ایلنا: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امکان مدیریت 60 تا 70 درصد فرار مالیاتی را خواهیم داشت.

فارس: هیات دولت در مصوبه‌ای قیمت هر کیلو گاز CNG را 52 تومان کاهش داد و با توجه به سناریوهای وزارت نفت برای قیمت بنزین و CNG در سال آینده به نظر می‌رسد قیمت بنزین در سال آینده افزایش نخواهد یافت.

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران روند معاملات مسکن در نیمه دوم سال جاری را صعودی عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم معاملات در سال آینده نیز رو به افزایش باشد.

فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بر اساس قانون 1200 میلیارد تومان یارانه باید به بخش صنعت و معدن پرداخت می‌شد، گفت: هر کس این یارانه را گرفته، سلام ما را به او برسانید؛ ما هرچه تلاش کردیم نتوانستیم از آقای نوبخت این منابع را دریافت کنیم و ایشان هم که به ما لطف دارند و با لبخند ما را شرمنده کرده‌اند.

تسنیم: قائم‌مقام بانک مرکزی از رشد 7/22درصدی نقدینگی در پایان دی امسال خبر داد و گفت: برآوردها نشان می‌دهد نرخ رشد اقتصادی کشور در سال ۱۳۹۳، بالغ بر 5/2 تا ۳ درصد خواهد بود.

ایرنا: معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه حدود 40 درصد از شبکه توزیع آب شهری کشور فرسوده است، گفت: سه شهر کشور شامل بندرعباس، سنندج و کرمان از نظر تامین آب آشامیدنی در وضعیت قرمز قرار دارند.

ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرانه تولید مرغ برای هر ایرانی بین 25 تا 26 کیلو است؛ این در حالی است که سرانه مصرف مرغ در دنیا بین 12 تا 13 کیلوگرم بوده و ایران دو برابر میانگین جهانی تولید و مصرف دارد.

فارس: اداره بازاریابی گردشگری و تجارت دوبی در جدیدترین آمار خود اعلام کرد ایرانی‌ها رتبه پنجم رزرو اتاق در هتل‌های دوبی را از آن خود کردند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها