شناسه خبر : 10317 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: وزیر نفت از اجرای طرح «فریز» به عنوان تحریم جدید نفت ایران در دوره پساتحریم یاد کرد و گفت: با لغو تحریم ایران، برخی از کشورها جوسازی را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند بار دیگر حجم صادرات نفت ایران را به دوران تحریم بازگردانند.
ایرنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای برقراری پرواز بین ایران و آمریکا باید قراردادهای آن بین سازمان‌های هواپیمایی دو کشور به امضا برسد.
صداوسیما: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در سال‌های قبل صاحبان مشاغل و عمده اشخاص حقوقی و مالکان املاک اجاره‌ای مکلف بودند تا پایان تیر اظهارنامه مالیاتی را ارائه دهند که این موضوع هم برای مردم ایجاد مشکل می‌کرد و هم در سازمان امور مالیاتی با ازدحام مواجه می‌شدیم. بر این اساس از امسال مقرر شد اشخاص حقوقی در تیر و اشخاص حقیقی در خرداد نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.
صداوسیما: معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان مالیاتی از تحقق 80 درصد پیش‌بینی‌ درآمدی مالیات بر ارزش افزوده سال 94 خبر داد.
ایسنا: حسین عبده‌تبریزی معتقد است به دلیل نبودن اطلاعات کافی برای شناسایی افراد فاقد استحقاق دریافت یارانه، طبیعی است که دولت نپذیرد زیر بار ریسک حذف یارانه‌بگیرانی برود که استحقاق دریافت یارانه دارند.
مهر: وزیر اقتصاد با بیان اینکه روابط کارگزاری بانکی با بانک‌های کوچک خارجی برقرار شده است، در عین حال گفت: برخی بانک‌های بزرگ خارجی همچنان از این اتصال هراس دارند که با گفت‌وگو برطرف خواهد شد.
فارس: مدیر امور اعتبارات بانک مسکن از افزایش 20 میلیون‌تومانی وام ساخت مسکن خبر داد و گفت: اگر سازندگان مسکن از فناوری‌های نوین استفاده کنند می‌توانند بدون سپرده‌گذاری از وام 130 میلیون‌تومانی ساخت مسکن استفاده کنند.
تسنیم: قائم‌مقام بانک مرکزی مقاومت شرکت‌های بیمه اروپایی در همکاری با ایران را فراتر از انتظار توصیف کرد و گفت: کشورهای 1+5 از پایبندی ایران به تعهداتش در توافق اظهار رضایت می‌کنند لیکن متاسفانه چنین احساسی در ایران از پایبندی طرف مقابل به تعهداتش وجود ندارد.
ایرنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: حجم آب موجود در مخازن سدهای پنج‌گانه تهران بیش از 733 میلیون متر مکعب است که این میزان در مقایسه با سال گذشته 95 میلیون مترمکعب بیشتر است، اما در مقایسه با حجم نرمال و سال‌های پرآبی 53 میلیون مترمکعب کمتر است.
مهر: محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت با بیان اینکه در بهار ۹۵ برخی از صنایع همچون خودرو و لوازم خانگی با رشد تولید مواجه می‌شوند، گفت: وزارت صنعت، صنایعی را که تولید آنها افزایشی است، حمایت می‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها