شناسه خبر : 15695 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

زنجیره قتل ها

ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه، «صفدر رحمت‌آبادی» معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی که سوار بر خودرو شخصی خود، پژو پارس آبی‌رنگی در محدوده میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی(گلبرگ) بود، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت.

ساعت 21 و 15 دقیقه یکشنبه 19 آبان‌ماه، «صفدر رحمت‌آبادی» معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی که سوار بر خودرو شخصی خود، پژو پارس آبی‌رنگی در محدوده میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ) بود، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت.
گفته می‌شود، وی با استفاده از اسلحه گرم، دو تیر یکی به سینه و دیگری به سر مورد سوءقصد قرار گرفته است. با توجه به صحنه جرم پلیس این احتمال را می‌دهد که ضارب داخل خودرو نشسته بوده و پس از تیراندازی از محل فرار کرده است. پوکه‌ها نیز در محل تیراندازی کشف شده است.
این سوءقصد حدود دو سال پس از آن صورت می‌گیرد که معاون رئیس سازمان بازرگانی استان تهران نیز در دفتر کار خود با شلیک یک گلوله مواجه شد و چند روز را در کما به سر برد و البته از آن جان سالم به در برد.
یک هفته پیش از کشته شدن معاون پارلمانی وزارت صنعت و تجارت، یکی از اعضای هیات‌مدیره شهر جدید پرند نیز در خودرو شخصی خود در اطراف کرج مورد سوءقصد قرار گرفته و با ضربات چاقو به قتل رسیده است. آیا با توجه به شواهد موجود می‌توان ارتباطی میان این قتل‌ها پیدا کرد؟

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها