شناسه خبر : 9211 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: در سال تحصیلی که همین روزها به پایان می‌رسد، تاکنون ۱۵ دانش‌آموز خودکشی منجر به مرگ داشتند، اگر مورد در آخر خرداد ۹۴ و تابستان همان سال را هم اضافه کنیم، به عدد ۱۸ دانش‌آموزی که در پایان سال تحصیلی 13۹5-13۹4 عاقبت به خیر نبودند،‌ می‌رسیم.
ایسنا: محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور: هیچ‌اهرمی نیرومندتر از نماز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نداریم و لازم است به نقش نماز در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه شود. /در ارزشیابی مدارس برای نماز نیز نمره‌ای تعیین شود.
شهروند: تیم‌ملی والیبال ایران در ادامه سیرصعودی خود در سال‌های اخیر بالاخره توانست به طلسم نرفتن به المپیک پایان دهد و یک روز قبل از پایان مسابقات انتخابی در ژاپن بلیت برزیل را برای خودش رزرو کند.
فرهیختگان: بیماران محله هرندی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه در تمام بیمارستان‌های شهر تهران مورد معاینه و درمان رایگان قرار گیرند. این کار براساس تفاهمنامه شهرداری و وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.
ایرنا: معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد؛ زباله اصلی‌ترین معضل روستاها /استفاده از انرژی‌های خورشیدی در دستور کار دولت / مراکز عرضه قرص برنج متخلف هستند.
مهر: یسنا بهمنش؛ مسوول ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، نسبت به مرگ‌های عمدی (خودکشی) ناشی از مسمومیت با قرص برنج هشدار داد و گفت: از سال ۹۰ به بعد با همکاری اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقرر شد در صورت بازدید از عطاری‌ها و سم‌فروشی‌ها، چنانچه قرص برنج مشاهده شود با فروشنده و خریدار برخورد شود.
ایسنا: ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص طرح جریمه مشمولان غایب با تشریح شرایط قسط‌بندی مبلغ جریمه مشمولان غایب گفت: متقاضیان در ابتدا باید یک‌سوم مبلغ جریمه را پرداخت کرده و مبلغ باقیمانده را به صورت قسطی تا پایان سال ١٣٩٥ پرداخت کنند که در این راستا بانک قوامین به عنوان بانک عامل پیش‌بینی شده است. / به افرادی که نیمی از وجه جریمه خود را پرداخت کرده باشند، اجازه یک مرحله خروج از کشور برای سفرهای زیارتی را می‌دهیم.
اعتماد: سید‌حسن قاضی‌زاده، وزیر بهداشت اعتراضات چند‌ساله پرستاران درباره اجرا نشدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را با یک جمله مختومه کرد: «پولی برای اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری نداریم.»
ایرنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: ذخیره استراتژیک سرم‌ها در کشور در حال بازسازی است و سرم به هیچ‌وجه در معرض کمیاب شدن نیست.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها