شناسه خبر : 8654 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: اتحادیه مرغداران: آنفلوآنزای مرغی کنترل شد.

اعتماد: محمد‌مهدی فیض‌آبادی رئیس‌ انجمن میکروب‌شناسی ایران: مرگ ناشی از عفونت‌های بیمارستانی بر اثر مقاوم شدن میکروب‌ها افزایش یافته است.

شرق: مجلس به دنبال تصویب طرح ممنوعیت تجویز داروهای خارجی؛ یک‌سوم هزینه‌های دارویی صرف سه درصد داروهای وارداتی می‌شود.

فارس: محمد حسن‌زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی: مبلغی که برای پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان در سراسر کشور نیاز است حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که در تیرماه پرداخت می‌شود.

خبرآنلاین: وزارت علوم آب پاکی را روی دست دانشگاه آزاد ریخت. / رشته‌هایی که مجوز نگرفته‌اند از دفترچه حذف می‌شوند؟

ایسنا: رسول دیناروند، رئیس‌ سازمان غذا و دارو: بیشتر داروهای هپاتیت C در داخل کشور تولید می‌شوند. اما در دنیا داروهای نسل جدیدی معرفی شده که قیمت‌هایی بسیار بالا و بعضاً در حدود چند صد میلیون دارند. با واردکنندگان این دارو نیز در حال مذاکره‌ایم اگر قیمت‌ها را کاهش دهند و این کاهش قیمت از نظر سازمان غذا و دارو مورد قبول واقع شود، مجوز ورود صادر می‌شود.

اعتماد: از این تیرماه دانش‌آموزان شین‌آباد حق از کارافتادگی می‌گیرند؛ مستمری مادام‌العمر برای زخم‌های مادام‌العمر.

ایسنا: ابوالحسن فیروزآبادی قائم‌مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: امسال بسته‌های حمایت غذایی در میان مشمولان، با توجه به وضعیت بودجه تنها به کسانی که تحت پوشش دائمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و سازمان بهزیستی هستند، داده می‌شود.

ایلنا: سعید اوحدی رئیس‌ سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نخستین گروه زائران ایرانی یک شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: در حج تمتع امسال اعزام زائران مدینه اول با ۱۲ درصد افزایش به ۶۵ درصد خواهد رسید.

ایسنا: ابوالفضل قناعتی عضو هیات‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران: مالکان ۳۵ واحد مسکونی در نواحی مختلف منطقه 1 بدون اخذ پروانه اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند. بنا بر قانون ساخت و ساز در شهر تهران، هیچ پروژه و ساختمانی حق ندارد پیش از اخذ پروانه ساخت شروع به فعالیت کند.

مهر: علی‌اصغر بیات رئیس‌ کانون عـــالی بـازنشستـگـان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، عدم پرداخت معوقات مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را، بدهی دولت به این سازمان عنوان کرد. او گفت: سازمان تامین اجتماعی به دلیل عدم پرداخت بدهی دولت در حال حاضر به نقطه سر به سری منابع و مصارف خود رسیده و برای پرداخت معوقات بازنشستگان دچار مشکل شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها