شناسه خبر : 7670 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: بررسی‌های باستان‌شناختی که برای اجرای عملیات نجات‌بخشی در محدوده مخزن سد جامیشان صورت گرفت به شناسایی ۲۹ محوطه تاریخی از دوره‌های مس‌سنگی، مفرغ قدیم، ساسانی و... انجامید.
ایرنا: سازمان میراث فرهنگی کشور: جمهوری اسلامی ایران، برای تقویت شورای جهانی حکام (میراث ناملموس) از آن حمایت می‌کند.
ایسنا: مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی خبر داد: ۱۰ درصد از مساحت ایران از خشکسالی شدید انباشته‌شده رنج می‌برد.
مهر: علی‌اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد: ۱۵۰هزار زندانی متاهل در کشور‌ / بیشترین آمار زندانیان کشور مربوط به جرائم مواد مخدر است و بیشتر آنها قاچاقچیان یا فروشندگان خرده‌پا هستند. / اکنون ۲۰۵ انجمن حمایت از زندانیان در سراسر کشور داریم که نسبت به یک سال گذشته رشد ۱۰درصدی داشتیم و طبق برنامه‌ریزی‌ها باید به تعداد ۲۳۰ انجمن حمایت برسیم هرچند به دلیل نبود اطلاع‌رسانی لازم فعالیت‌های این انجمن‌ها تا امروز شناخته‌شده نیست.
شهروند: علی باقرزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی: دادگاه برای ۷۰۰ پدر و مادر که نگذاشتند فرزندشان درس بخواند سه ماه حبس و جریمه نقدی در نظر گرفته است.
تسنیم: مرتضی میرباقری، قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی خبر داد؛ ۱۳ درصد طلاق‌ها در نخستین ماه‌های ازدواج / رشد طلاق کشور برای نخستین بار در سال‌های اخیر، در سال 13۹۴ متوقف شد. / نیمی از طلاق‌های ثبتی کشور در پنج سال اول زندگی زوج‌های جوان رخ می‌دهد. / در سال گذشته (۹۴) ۱۶۳هزار و ۷۶۵ واقعه طلاق در کشور به ثبت رسید که این آمار در سال 13۹۳ حدود ۱۶۳هزار و ۵۶۹ مورد بود.
مهر: سازمان میراث فرهنگی استان مرکزی از کشف گور دخمه‌ای در تفرش خبر داد؛ این اثر نخستین دخمه زرتشتی کشف‌شده کشور در حدفاصل دوران ساسانی تا قاجار است.
مهر: حکم اعدام مرد ژله‌ای به اتهام افساد فی‌الارض و آزار و اذیت ۱۰۰ زن در شیراز در ملأعام اجرا می‌شود.
ایرنا: سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا از تایید موافقت پلیس با فعالیت سینماها تا سحر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهروند: خلیج گرگان هشت سال دیگر خشک می‌شود. کمیته نجات خلیج گرگان تشکیل شد.
ایرنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور: باید در مدت زمان محدود مدارس مقاوم‌سازی شود.
ایلنا: غلامحسین اسماعیلی رئیس‌کل دادگستری استان تهران عنوان کرد؛ کاهش ۸۰ درصدی زندانیان مهریه
مهر: سعید متصدی، معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست: مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نداده‌ایم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها