شناسه خبر : 7595 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: مسعود زندی، سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست: من نمی‌دانم کمیسیون اصل ۹۰ درباره بنزین‌های آلوده چه گفته است ولی نظر سازمان هنوز این است که بنزین‌های پتروشیمی آلوده است.

فارس:‌ اداره کل حقوقی قوه قضائیه در نظری مشورتی اعلام کرد: رضایت تمام اولیای دم برای اهدای عضو متوفی لازم است و در صورت مخالفت یک عضو این کار امکان‌پذیر نخواهد بود.

ایسنا: مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از فعال‌سازی ‌آی‌دی کارت‌های طرح ترافیک در شبکه شتاب از ابتدای خردادماه از طریق بانک شهر خبر داد.

مهر: مرتضی طلایی، نایب‌رئیس شورای شهر تهران: مقاومت مدیریت مصلی در زمان شهردار فعلی و شهردار قبلی تهران سبب شده این مجموعه با تاخیر تکمیل شود.

مهر: ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: شیوه پذیرش و سنجش دانشجو در مقطع دکترا مورد بازنگری قرار گرفت. این آیین‌نامه که برای سال‌های ۹۵ و ۹۶ اجرایی می‌شود در تاریخ دوم اردیبهشت ۹۴ توسط وزیر ابلاغ شده است.

ایسنا: ‌علی زرافشان، معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش: در شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث تقسیم‌بندی مناطق برای برپایی آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی در حال بررسی بوده و هنوز تصمیم قطعی درباره تغییر نحوه برگزاری آن گرفته نشده است.

ایسنا: مهدی میرمحمدصادقی، رئیس دفتر مشاوره و روان‌شناسی سازمان بهزیستی از پرداخت «یاری‌برگ مشاوره» به افراد نیازمند خبر داد و گفت: افرادی که نیازمند دریافت مشاوره بوده اما قادر به پرداخت هزینه‌های آن نیستند، می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی و پس از تایید مددکار «یاری‌برگ» مشاوره دریافت کنند.

ایسنا: قدرت‌الله قنبریان، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های آرامستان‌های کشور درباره سرنوشت شست‌وشوی مکانیزه اموات گفت: شست‌وشوی اموات مساله حساسی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد؛ البته مراجع نسبت به شست‌وشوی مکانیزه نظر مساعد دارند، اما دستگاه فعلی مکانیزه ایراداتی دارد که مهندسان مشغول کار بر روی آن هستند که به محض حل مشکلات، این دستگاه‌ها به صورت انبوه در تمامی آرامستان‌ها به کار گرفته می‌شوند.

ایسنا: «اکبر توکلی‌نژاد»، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) گفت: پس از تکمیل هزار قبر در چند ماه اخیر جلسه‌ای با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده بهشت زهرا‌(س) و شهرداری تهران داشتیم که در آن گزینه‌هایی از جمله اختصاص قبر طبقه دوم به خانواده هنرمندان یا فروش آن به خانواده یا سایرین مطرح شد اما تنها به دلیل حفظ ماهیت این قطعه تمام گزینه‌ها رد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها