شناسه خبر : 7241 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی: ۹۰ تا ۹۶ درصد هزینه‌های دندان‌پزشکی را مردم می‌پردازند.

شرق: حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: سال گذشته در برخی از مناطق تهران، میزان آلودگی نیتراتی به بالای ۱۰۰ تا ۱۱۰ واحد در لیتر رسیده بود که خطرناک بود. میزان نیترات آب تهران در حال حاضر در حد استاندارد و در برخی مناطق، میزان نیترات از ۵۰ میلی‌گرم در لیتر هم کمتر است.

ایلنا: یغما گلرویی، ترانه‌سرا در نامه‌ای به حسن روحانی: کتاب‌های منتشرنشده‌مان روزی به دست مخاطب خواهند رسید و خوانده خواهند شد. این فرصتی طلایی برای دولتِ شماست که چرخه فرهنگ‌سوزِ سانسور را که عمرش به درازای نشرِ این سرزمین است متوقف کنید.

ایلنا: صادق زیباکلام استاد دانشگاه در نامه‌ای به علی جنتی وزیر ارشاد نوشت: اگر دو کتابم در ایران مجوز نگیرند آنها را در افغانستان یا سرزمین دیگری چاپ می‌کنم.

فارس: امید غنمی، مشاور رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور: هرگونه ساخت و ساز در اطراف قلعه ضحاک ممنوع است و با تخریب‌کنندگان آثار باستانی علی‌الخصوص در اطراف قلعه ضحاک که باعث از بین رفتن آن بشود برخورد می‌شود.

فارس: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: نگهداری طولانی‌مدت بیمار در مراکز خصوصی جرم است و حداقل برخورد با متخلفان، تذکر و حداکثر، محرومیت از طبابت است.

مهر: سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر: به احتمال زیاد به علت اینکه هزینه ارسال کمک‌های امدادی به نپال، زیاد و بیش از اندازه ریالی کمک‌های امدادی خواهد بود، ما کمک‌هایمان را به صورت مالی به نپال ارسال می‌کنیم.

فارس: سردار موسی کمالی، جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح: سربازان غایبی که خود را تا پایان شهریور امسال معرفی کنند به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت خواهند گرفت.

ایسنا: اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: افزایش شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی آینده حداکثر ۱۲ درصد، حداقل یک درصد و به طور میانگین پنج تا هشت درصد خواهد بود.

ایسنا: قاسم سبزعلی، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور: امکانات دولتی برای خاموش کردن آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع کشور کافی نیست.

ایرنا: مصطفی افضلی‌فرد، دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق بررسی‌های کمیسیون صندوق‌های رای حوزه‌های کرج و آلونی در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا باید باطل شود.

مهر: مجید ابهری، آسیب‌شناس اجتماعی: نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که ۶۵ درصد آسیب‌های اجتماعی تهران در بافت‌های فرسوده پایتخت رخ می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها