شناسه خبر : 7046 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش: به محض آماده شدن اعتبارات لازم، توزیع شیر در مدارس آغاز می‌شود.
ایرنا: علی داودیان، مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران از افتتاح باشگاه بنیاد بیماری‌های نادر ایران در روز جهانی بیماری‌های نادر (9 اسفندماه) خبر داد.
ایلنا: قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت: دیپلماسی سلامت با مذاکرات ژنو آغاز شده است.
ایرنا: مسعود امینی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و وزارت ورزش و جوانان: پس از گذشت یک سال از طلاق زوجین،90 درصد خانم‌ها علاقه‌مند به بازگشت به زندگی هستند.
ایلنا: علی آهون‌منش، رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی: دوره‌های کاردانی دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی متقاضی ندارد و ظرفیت 90 درصد دوره‌های کاردانی دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی خالی مانده است.
مهر: احسان شریفی، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان: پرداخت مستقیم پول به پارکبان‌های سطح شهر با اجرای طرح جدید پارکبان متوقف می‌شود و شهروندان برای پرداخت هزینه پارکبان از طریق کارت‌های هوشمند یا تلفن همراه 12 ساعت مهلت دارند.
فارس: 34 درصد کودکان تهرانی آسم دارند.
خبرآنلاین: آیت‌الله سبحانی: یارانه دادن به پردرآمدها زیانبار است./انتقاد آیت‌الله جوادی‌آملی از نگاه کمیته امدادی به مردم
خبرآنلاین: قتل فجیع اعضای گروه راک ایرانی فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» در نیویورک
ایرنا: گزارش دنیامالی از پروژه بابک زنجانی در شهرک غرب/ ساکنین با سلام و صلوات کنار گود ۴۰ متری زندگی می‌کنند.
ایلنا: نیروی انتظامی طرح «عفاف و حجاب» و «امنیت اخلاقی» را به وزارت کشور سپرد.
خبرآنلاین: نامه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به بان‌کی‌مون: تحریم‌ها، محیط زیست ایران را نابود می‌کند، متوقف‌شان کنید.
مهر: خرید بیش از 10 نان در سراوان منوط به موافقت فرمانداری است./ کاهش سهمیه آرد از سال گذشته و افزایش قیمت آرد آزاد طی ماه گذشته موجب شده است تا مردم سراوان با تشکیل صف‌های طولانی و خارج از حوصله در مقابل نانوایی‌ها نتیجه این تصمیم را با تمام وجود درک کنند.
اعتماد: سیدمحمد مجابی، معاون توسعه مدیریت و حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست: خسارات وارده به نوروز حیدری، دامدار لرستانی که از شلیک به پلنگ حمله‌ور به گله‌اش خودداری کرده، برآورد شده و به‌زودی به او پرداخت می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها