شناسه خبر : 7027 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت افزایش اعزام تیم‌های پزشکی متخصص برای رسیدگی به جانبازان شیمیایی تاکید کرد.

ایرنا: کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو که از اراک آغاز شد اکنون وارد هفتمین هفته شده و به گفته محمد درویش، مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اکنون مورد استقبال مردم ۲۱ استان قرار گرفته است.

مهر: حمیدرضا یغمایی، مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور: یکسری تجهیزات برای افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده‌ایم که به زودی نصب می‌شود و با انجام این کار ظرف ۱۵ روز از زمان ثبت درخواست، کارت هوشمند ملی چاپ می‌شود.

ایرنا: فوتسال ایران به جام جهانی صعود کرد. /تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه هفت بر صفر قرقیزستان را شکست داد.

تسنیم: محمدجواد مطهری‌شریف کارشناس فناوری اطلاعات: فقط از ۳۱ کانال صرفاً مستهجن و ضدانقلاب، بیش از چهار میلیون بازدیدکننده وجود دارد و این آمار جدای از سایت‌ها و شبکه‌های زرد است.

ایسنا: گنجینه امن آثار تاریخی فارس در محوطه موزه پارس شیراز به بهره‌برداری رسید.

خبرآنلاین: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در راه است که پس از قطعی شدن اعلام می‌شود.

خبرآنلاین: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: مخالفان دانشگاه آزاد شکست خوردند. / باید در فیس‌بوک صفحه ایجاد کنیم.

ایسنا: «اکبر تقی‌زاده» مجری مرمت و احیای عمارت مسعودیه: عمارت مسعودیه در آینده‌ای نزدیک صاحب سایت موزه می‌شود.

مهر: اسکلت بانوی هفت‌هزارساله و آثار کشف‌شده در جریان کاوش‌های باستان‌شناسی محدوده خیابان مولوی تا ۲۹ اسفندماه ۹۴ در تالار این بخش از موزه ملی ایران همچنان در معرض دید گردشگران است.

مهر: رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث استان تهران: میزان بودجه گردشگری که تنها عمرانی است دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۵۰ درصد آن تامین شده و قرار است تا پایان سال ۵۰ درصد دیگر هم تامین شود. درخواست داریم در سال 13۹۵ شورای برنامه‌ریزی استان حداقل ۴۰ درصد بودجه گردشگری را افزایش دهد.

ایرنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانی در مدارس کشور گفت: در سال جاری قریب به ۴۰۰ هزار دانش‌آموز عراقی و افغانستانی در مدارس ایران تحصیل می‌کنند.

خبرآنلاین: مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور از صد درصد معافیت مالیاتی هتل‌ها، مراکز اقامتی و آژانس‌های واردکننده گردشگر به کشور خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها