شناسه خبر : 6930 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان‌ماه امسال یک هزار و 276 تن برای دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده‌اند.
تسنیم: معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: رویکرد ما در موضوع آلودگی هوا تا حدود زیادی تاثیرگذار بوده و تعداد روزهای ناسالم را کاهش داده‌ایم؛ به طور نمونه تا 26 دی‌ماه امسال 231 روز هوای سالم و پاک داشته‌ایم، که این مقدار در سال 92 به 176 روز می‌رسید و برنامه‌ انجام‌شده نشان‌دهنده ارتقای کیفیت هوا در تهران و سایر کلانشهرهاست. البته اینکه تعداد روزهای ناسالم به طور کلی کاهش یابد یا اصلاً وجود نداشته باشد بسیار زمانبر خواهد بود و به این سرعت اتفاق نمی‌افتد.
ایرنا: اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، با بیان اینکه 520 شهر با بحران آب آشامیدنی مواجه هستند، گفت: به هفت هزار و 500 روستای کشور نیز به وسیله تانکر آبرسانی می‌شود.
فارس: اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها، گفت: به‌رغم اینکه کارشناسان ما بارها از شهرداری تهران خرید و فروش اوین را پیگیری کردند شهرداری رغبتی نشان نداد و این عدم تمایل برای خرید را به ریاست قوه قضائیه منعکس کردیم.
ایلنا: علی امیر سوادکوهی، رئیس انجمن علمی مراقبت‌های ویژه، گفت: متاسفانه به صورت تقریبی می‌توان گفت که بیش از ۲۵ درصد مرگ‌و‌میرهای بیماران ما در بخش مراقبت‌های ویژه مربوط به عفونت‌هاست.
مهر: حمید جمال‌الدینی، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، گفت: ۹۹ درصد شهرهای ما در معرض زلزله با میزان خطر متوسط به بالا قرار دارند. تنها دو شهر خرمشهر و آبادان از خطر زلزله مصون هستند. ۷۰ درصد شهرهای کشور نیز بر روی گسل زلزله واقع شده‌اند. بیش از ۵۰ درصد شهرهای کشور نیز در مسیر سیل قرار دارند. هر سال بیش از هفت درصد از درآمد ناخالص ملی کشور صرف حوادث می‌شود. میزان آمادگی خانواده‌ها در برابر زلزله 3 /9 درصد است.
ایسنا: محمد‌جواد هدایت‌شده، رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، از مرگ 9 بی‌سرپناه در استان تهران ظرف حدود سه ماه خبر داد.
ایرنا: محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی کشور، با اشاره به شناسایی و دستگیری بیش از چهار هزار نفر به جرم جعل در 9‌ماهه امسال، گفت: همچنین بیش از پنج هزار نفر به جرم کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها