شناسه خبر : 6583 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: ولی‌الله شجاع‌پوریان، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران درخواست کرد؛ تشکیل ‌کمیته ضد فساد در پایتخت.

ایسنا: مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی: «آشوراده» جنجال و هیاهوی رسانه‌‌ای بود. درباره تکلیف نهایی «آشوراده» اعلام کرد هنوز هیچ ‌چیز واگذار نشده و قرار نیست واگذار شود.

ایرنا: محمود گلزاری، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان: ٨٠ درصد مطلقه‌های کشور کمتر از ٣٠ سال سن دارند که این امر تهدیدی برای سلامت اجتماعی جامعه است. ٢٠ درصد از ازدواج‌های کشور در کمتر از پنج سال به طلاق منجر می‌شود. این رقم در کلانشهری مانند تهران به ٣٣ درصد نیز می‌رسد.

تسنیم: در پی شکستگی خط لوله انتقال گازوئیل در لرستان و ورود آن به رودخانه کرخه که منجر به آلودگی حدود ۵۰ کیلومتر از مسیر این رودخانه شد رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دستور رسیدگی ویژه برای رفع آلودگی این رودخانه را صادر کرد.

شهروند: عبدالله فضلعلی‌زاده، رئیس انجمن علمی سرطان ایران: آلودگی‌های محیطی منشاء ۹۲‌درصد سرطان‌هاست./ 85 درصد عوامل سرطان‌زا به سبک زندگی و مصرف دخانیات برمی‌گردد.

ایسنا: رئیس مرکز پزشکی ‌قانونی جنوب تهران: نزاع هر ماه دو ‌هزار نفر را به پزشکی‌ قانونی جنوب تهران می‌کشاند.

ایسنا: محمود مهرمحمدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان: حذف قانون متعهدان خدمت از طریق مجلس شورای اسلامی رسیدگی می‌شود و نمایندگان درباره آن تصمیم می‌گیرند.

ایلنا: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی: برخی داروهای رایگان بیماران پیوندی پولی شد.

فارس: محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت گفته به ازای هر هزار نفر در ایران، یک تخت بیمارستانی موجود است.

ایلنا: محمد اسلامی، معاون فنی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت از افزایش سن ازدواج خبر داد. به گفته او سن ازدواج در زوج‌های جوان به نسبت دهه 60 حدود 10 سال افزایش یافته است. این در حالی است که پارسال 155 هزار طلاق در کشور به ثبت رسیده است.

ایرنا: حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور تامین امنیت معلمان را مهم‌ترین درخواست آموزش و پرورش دانست.

ایلنا: غفار رضوانی سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، از اجرای طرح زمستان امن، برای کودکان کار و خیابان در این منطقه خبر داده است.

مهر: رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو از افزایش صادرات دارویی ایران خبر داد. به گفته او پیش‌بینی می‌شود صادرات دارویی ایران تا پایان امسال به 160 میلیون دلار برسد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها