شناسه خبر : 6014 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: سردرِ تاریخی دانشگاه تهران که معروف‌ترین نماد آموزش عالی کشور است، پس از حدود ٤٥ سال مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

ایسنا: به گزارش سازمان تامین اجتماعی معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه شهرداری تهران با حدود ٥٠٠ میلیارد تومان بدهی جاری و معوق یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران غیردولتی به این سازمان است، اعلام کرد: مکاتبات متعدد و پیگیری‌های فراوانی برای وصول مطالبات سازمان از شهرداری تهران در حال انجام است.

ایسنا: حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد کد ویژه برای کودکان کار خبر داد.

مهر: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اظهار بی‌اطلاعی از جزییات آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: به وزارت آموزش و پرورش خواهم گفت زودتر جدول سهمیه، رشته و منابع را به سازمان مدیریت ارائه دهند.

مهر: ‌محمدمهدی تندگویان مخبر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در مورد سرانجام لایحه ضوابط نما در پایتخت گفت: تشکیل کمیته نما سال گذشته بدون مصوبه شورای شهر، به مناطق ابلاغ شد اما از آنجا که لایحه به تصویب نهایی شورا نرسیده بود، اعضای شورا نسبت به این ابلاغ واکنش نشان دادند.

اعتماد: وحید نوروزی شهردار منطقه ١٨: نمی‌توانیم معادن شن و ماسه را تعطیل کنیم.

ایسنا: سید‌حسین هاشمی، استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران جزو محروم‌ترین استان‌ها در شاخص‌های بهداشت و درمان است، از خیرین سلامت استان تهران خواست برای رفع این مشکلات پیشقدم شوند.

خبرآنلاین: علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد در خصوص برقراری مستمری و صدور دفترچه درمان برای دانش‌آموزان شین‌آباد اقدامات لازم را به عمل آورند.

ایرنا: محمد‌مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت: به هیچ‌وجه مورد انسانی از آنفلوآنزای پرندگان در کشور نداریم. چندی پیش برخی اخبار مبنی بر مشاهده مواردی از آنفلوآنزای پرندگان در طیور یکی از روستاهای استان مازندران منتشر شده بود.

مهر: سولماز احدی، کارشناس واحد پایش و پژوهش: بررسی تطبیقی شاخص کیفیت هوا در تهران نشان می‌دهد تعداد روزهای سالم در بهار ۹۴ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته و برتعداد روزهایی که تهران هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته، افزوده شده است.

مهر: روزبه کردونی، مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی به اعتماد، تفاهم و امید نیاز داریم، از وجود ۱۵۰ هزار بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها