شناسه خبر : 5941 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: معصومه ابتکار رئیس‌ سازمان حفاظت محیط زیست از کمال تبریزی، کارگردان سینما به دلیل ساخت فیلم محیط زیستی طعم شیرین خیال تقدیر کرد.

ایسنا: شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌‌جمهور در امور زنان و خانواده: طرح ضربتی کاهش طلاق یکی از دستورهای جلسات ستاد ملی زن و خانواده است.

اعتماد: با صدور نخستین پروانه مطب به صورت آنلاین برای حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت و رونمایی از سامانه آنلاین پروانه مطب پزشکان در سازمان نظام پزشکی کشور، از سال آینده پروانه مطب پزشکان در سراسر کشور به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری صادر می‌شود.

مهر: احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از فراخوان حذف سندهای منگوله‌دار قدیمی خبر داد.

فرارو: 21 استاد زبان و ادب فارسی، تاریخ و فرهنگ ایران و شاهنامه‌شناس به برداشتن نام و تندیس فردوسی از میدان فردوسی شهر سلماس اعتراض کردند.

خبرآنلاین: محمدرضا گلزاری معاون وزیر ورزش‌ و جوانان با اشاره به ۲۵ میلیون جوان در جامعه: ۱۱ میلیون از این ‌تعداد مجرد و در سن ازدواج هستند که هیچ انگیزه‌ای برای ازدواج ندارند که عامل این بی‌انگیزگی را می‌توان مشکلات اقتصادی، اشتغال، خانوادگی و... دانست... 60 درصد بانوان مطلقه زیر 30 سال هستند.

ایسنا: مجید قدمی، رئیس‌ سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تعامل و همکاری با معاونت آموزش ابتدایی برای افزایش پوشش دانش‌آموزان دیرآموز یا هوش مرزی خبر داد.

فارس: محمدرضا میرزا آقایان، دبیر اجرایی سومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران: هزینه عمل جراحی قلب نوزادان و کودکان در مراکز خصوصی در حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که پرداخت این هزینه از عهده اکثر خانواده‌ها خارج است.

ایسنا: محسن روشن‌پژوه، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور: طرح «پیمایش ملی خانوار» در ارتباط با شیوع مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها از ابتدای سال آینده در سراسر کشور و در تمامی استان‌ها، شهرها و روستاها به روش نمونه‌گیری اجرا خواهد شد.

شهروند: در دومین همایش کشوری شیر سالم اعلام شد: آلودگی برخی شیرهای بسته‌بندی به سم آفلاتوکسین/ از هر ۱۰ ایرانی فقط چهار نفر به میزان کافی شیر می‌نوشند. مصرف لبنیات در کشور پس از هدفمندی یارانه‌ها سیر نزولی داشته است.

ایلنا: مینو رفیع معاون پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی: ۵۰ درصد ضایعات نخاعی ناشی از حوادث رانندگی است.

ایرنا: اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی: مقام معظم رهبری تاکید داشتند به هیچ وجه پلیس نباید در میان مردم تخریب شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها