شناسه خبر : 5762 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس ناجا: استفاده از فیس‌بوک، وایبر و واتس‌آپ اجتناب‌ناپذیر است./برادران انصار حزب‌الله برای حفظ ارزش‌های اسلامی پا به میدان می‌گذارند.

ایسنا: حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبایی در مورد دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما یک نگاه آرمانی داریم که بتوانیم این دانشکده را تبدیل به محلی برای مطالعات و موزه کنیم. البته هنوز برنامه‌ریزی قطعی نشده است. همه برنامه‌ریزی‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی با مشارکت استادان انجام می‌گیرد و پیشنهاد جدی که در این مورد ارائه شده است این است.

ایلنا: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش: ما معتقد به امنیت فرهنگی هستیم نه فرهنگ امنیتی/پنجشنبه‌ها روز نشاط است.

ایلنا:‌ وزارت بهداشت: سالانه 10 هزار میلیارد تومان دود می‌شود./ مصرف سیگار طی پنج سال گذشته دو برابر شده ‌است.

مهر: مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.

خبرآنلاین:‌ رئیس سازمان محیط‌زیست خبر داد؛ تقدیم لایحه «هوای پاک» به مجلس.

ایرنا: سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: معوقات آزادگان معزز از امروز اول مهر‌ماه پرداخت خواهد شد.

ایرنا: دفتر معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری: دریافت هرگونه وجهی خارج از چارچوب‌های تعریف‌شده از دانش‌آموزان افغان تحت هر عنوانی، ممنوع و قابل پیگرد و برخورد است.

اعتماد: رئیس شورای شهر پایتخت: پارازیت‌ها در شورای امنیت بررسی شد.

مهر: محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره اخذ مجوز قطعی برای راه‌اندازی دانشگاه: در حال حاضر موافقت اصولی برای راه‌اندازی دانشگاه را دریافت کرده‌ایم.

مهر: معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده از راه‌اندازی کتابخانه ملی زنان با همکاری «سازمان اسناد و کتابخانه ملی» خبر داد.

شرق: محمدتقی خرسندی رئیس انجمن جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن: تومورها شایع‌ترین بیماری‌های گوش و حلق و بینی هستند و مصرف فست‌‌فودها و مواد افزودنی، شیوع این بیماری‌ها را در کشور افزایش داده است.

مهر: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در نخستین جلسه شورای عالی جوانان: اعتیاد، طلاق و خشونت سه آسیب جدی قشر جوانان است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها