شناسه خبر : 5557 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه: روسای دادگستری‌ها پرونده‌های بازداشت موقت را اولویت دهند.

ایلنا: محمد حاجی‌آقاجانی، معاون درمان وزیر بهداشت: برای مساعدت و رفع مشکل زنان پزشک متخصص برای خدمت در مناطق محروم کشور، اولویت انتخاب محل خدمت به زنان متاهل داده شده است.

فارس: سردار مومنی رئیس راهنمایی و رانندگی کشور: جاده‌های پرتردد کشور ظرفیت سفر در تعطیلات را ندارد.

ایسنا:‌ بهمن فرزانه مترجم مارکز در ICU بستری شد.

ایرنا: در صورتی که باروری کل در کشور 8/1 فرزند به ازای هر زن تثبیت شود، نرخ رشد جمعیت تا سال 1430 به 03/0 درصد می‌رسد، اما منفی نمی‌شود. بر اساس نمودار پیش‌بینی رشد جمعیت کشور در دوره‌های پنج‌ساله تا افق سال 1430 که از سوی مرکز آمار ایران انتشار یافته است با احتساب باروری کل 8/1 فرزند طی سال‌های 1390 تا 1395، رشد جمعیت کشور به 15/1 درصد می‌رسد.

ایسنا: وزیر آموزش و پرورش از معلم مریوانی که برای همدردی با دانش‌آموز سرطانی‌اش، موهای سر خود را تراشیده است، قدردانی کرد./ چندی پیش محمدعلی محمدیان، معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان برای همدردی با دانش‌آموز سرطانی‌اش که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید.

اعتماد: محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: سایت‌های همسریابی نقش قابل توجهی در ازدواج افراد نداشته و این سایت‌ها به صورت غیرقانونی و ناکارآمد فعالیت می‌کنند و به جای تحکیم خانواده، به بنیان خانواده آسیب جدی وارد می‌آورند.

ایسنا: بابک دین‌پرست معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور: درمان اجباری اعتیاد جایگزین «زندان» می‌شود.

مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد دولت درصدد است که پرداختی هزینه‌های درمانی از جیب مردم را به حداقل برساند و این مهم از برنامه‌های اصلی دولت است.

فارس: محمدرضا قوام نصیری، رئیس انجمن رادیوتراپی انکولوژی: بر اساس آمار اداره سرطان وزارت بهداشت 80-75 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان در سال داریم که نیمی از این تعداد یعنی بیش از 35 هزار نفر مرگ و میر ناشی از سرطان در سال اتفاق می‌افتد.

ایرنا: کیوان هوشمند، مدیر دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران: پس از گذشت دو هفته از حادثه تلخ مجروح شدن یک پلنگ عظیم‌الجثه بر اثر اصابت گلوله که در نهایت منجر به قطع نخاع و مرگ دلخراش این پلنگ شد، با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان تنکابن، نیروهای یگان محیط زیست و همکاری مردم محلی، عاملان شلیک به این پلنگ شناسایی شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها