شناسه خبر : 5397 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، از مقابله این وزارتخانه با پدیده «خودزنی» در میان دانش‌آموزان خبر داد.
ایسنا: عزت‌الله خان‌محمدی، فرماندار شمیرانات، با بیان اینکه 900 فقره قلع بنا و تخریب در حریم رودخانه داشته‌ایم، اظهار کرد: زمانی که قیمت نفت 80 تا 120 دلار فروش می‌رفت باید پروژه‌های فاضلاب و طرح اصلاح و لایروبی با سرعت بیشتری پیش می‌رفت.
ایرنا: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از کشته شدن 100 تن در این استان از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال در اثر اصابت سلاح سرد خبر داد. این شمار کشته‌شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (1394) با آمار تلفات 97 تن، 1 /3 درصد افزایش یافته است. همچنین از کل کشته‌شدگان در اثر سلاح سرد در 9 ماه امسال، 77 تن، مرد و 23 تن زن بوده‌اند.
مهر: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، گفت: ایجاد الزاماتی همچون مشاوره خانواده در کنار برخی مجوزهای صوری لازم برای ثبت ازدواج از ضروریات است و باید دریافت تاییدیه حضور در دوره‌های مشاوره به عنوان سندی مهم در ثبت ازدواج مدنظر قرار گیرد.
تسنیم: سفرای 30 کشور به دعوت ستاد حقوق بشر قوه‌ قضائیه، از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کردند.
مهر: عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: فرد کلاهبرداری که با تاسیس یک شرکت قلابی بیش از ۲۶ میلیارد ریال از ۱۱ شهروند دریافت و خانواده‌اش مرگ او را اعلام کرده بودند، شناسایی و دستگیر شد.
ایسنا: حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: به دنبال یک سرقت مسلحانه از بانکی در خیابان حکیم شفایی اصفهان یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید و سارق متواری شد.
تسنیم: حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: ماموران نیروی انتظامی حین گشت‌زنی در محور دلگان-‌زهکلوت به یک خودرو سواری پژو مشکوک و با سرنشینان آن درگیر شدند که در پی آن یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.
ایسنا: حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به افزوده شدن «سراتو» خودرو جدید به ناوگان خودرویی پلیس بیان کرد: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت و انتخاب خودرو جدید با تایید ستاد کل نیروهای مسلح بوده است. پس از تست و تایید، این خودرو جدید در تمام کشور استفاده می‌شود و در مورد خودروهای بنز نیز تا زمانی که مجوز داریم مورد استفاده قرار می‌گیرند و کم‌کم از رده خارج می‌شوند.
تسنیم: جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، گفت: گازگرفتگی در واحد مسکونی در خیابان وزرا، پایین‌تر از میدان آرژانتین، منجر به مرگ دو مرد و مسمومیت شدید یک نفر شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها