شناسه خبر : 4808 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: رضا اربابی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: ادارات شهرستان‌های زابل و زهک به دلیل شدت غلظت گرد و خاک از ساعت ۱۰ روز دوشنبه تعطیل شد.

تسنیم: قصر سنگی تهران (کاخ ثابت‌پاسال) در محاصره لودرها و کامیون‌ها قرار گرفته و این در حالی است که برای تخریب این بنا، پروانه تخریبی صادر شده و مجوز کمیسیون ماده ۵ را نیز ندارد.

ایرنا: حسین رستگار، رئیس آزمایشگاه مرجع غذا و داروی وزارت بهداشت اعلام کرد: میزان سموم و آفت‌کش‌هایی که برای نگهداری میوه‌های قاچاق وارداتی به خصوص پرتقال و لیموترش استفاده می‌شود، تا ۱۰ برابر حد مجاز است.

ایسنا: محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از افتتاح فاز نخست اردوگاه فشافویه خبر داد و گفت: پذیرش مجرمان عرصه مواد مخدر در این اردوگاه انجام می‌شود. در مجموع نرخ اعتیاد در کشور ۶۵ /۲ و در تهران ۹۵ /۲ است.

ایرنا: محمد فرهادی وزیر علوم: تمام تشکل‌های دانشجویی که در چارچوب نظام و قانونی هستند می‌توانند در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

ایسنا: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: افزایش ۱۵‌درصدی شهریه ثابت ورودی‌های ۹۴ دانشگاه آزاد

ایسنا: هشدار مهدی زندیه‌وکیلی معاون استانداری مرکزی به گردشگران به دلیل طاعون؛ به مناطق قرنطینه هفتاد قله وارد نشوید.

ایسنا: فرزاد هوشیار‌پارسیان، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی متکدیان تهران خبر داد.

ایرنا: سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد ۴۰ میلیون و ۲۹۱ هزار نفر در کشور تا پایان سال گذشته مشمول خدمات این سازمان بوده‌اند.

ایلنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر با اعلام اینکه تاکنون ۱۶ کانون کریمه کنگو در مازندران شناسایی شده است، گفت: کانون این ویروس در بهشهر، نکا، گلوگاه و ساری وجود ندارد.

انتخاب: عبدالرحمن باقرزاده امام‌جمعه نور با بیان اینکه، معمولاً فصل گردشگری با افزایش ناهنجاری‌ها همراه است و برخی از مسافران هیچ حرمتی برای ارزش‌های منطقه قائل نیستند، گفت: باید برای رفع این مشکلات چاره‌جویی شود...او از شنای مختلط برخی مسافران در ساحل انتقاد کرد و از دستگاه‌های قضایی و انتظامی خواست تا قاطعانه با ناهنجاری‌های اخلاقی برخورد کنند، زیرا برخورد قاطع با هنجارشکنان عین رافت اسلامی است و باید مسافران برای هنجارهای دینی و فرهنگ منطقه احترام قائل شوند.

خبرآنلاین: شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در نخستین سمینار خانواده با موضوع «سکوت در خانواده» گفت: می‌بینیم که بیشتر از اینکه اعضای خانواده در کنار هم باشند و بحث‌های جمعی و تبادل‌نظر صورت بگیرد، دلمشغولی‌های فردی و گریز از جمع و درخودماندگی در حال رخ دادن است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها