شناسه خبر : 4582 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر: طبق اطلاعات موجود و ثبت‌شده فقط حوادث طبیعی سالانه بیش از 50 هزار میلیارد ریال خسارت به کشور وارد می‌کند. هر سال بیش از یک هزار حادثه مهم در سامانه‌های عملیاتی سازمان‌های دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح کشور ثبت می‌شود که خسارات ناشی از این حوادث با یک‌سوم بودجه عمرانی کشور در همان سال برابر است.

ایلنا: ناصح قادری، مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان: با وجود توافقات صورت‌گرفته مبنی بر ارسال مطالعات زیست‌محیطی سد داریان به این اداره کل، این کار صورت نگرفت و کار ساخت سد داریان بدون نظر این اداره کل آغاز شد.

اعتماد: اسدالله رجب، رئیس انجمن دیابت ایران: دیابت به ویژه نوع یک آن بر اساس دانش علمی و پزشکی روز جهان درمان قطعی ندارد و دیابت نوع یک که جنبه ژنتیکی و ارثی دارد قابل‌ پیشگیری و درمان نیست.

ایرنا: بابک دین‌پرست، معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر: در حال حاضر 92 درصد 6300 مرکز درمان معتادان در کشور توسط بخش غیردولتی اداره می‌شود.

ایسنا: علیرضا زالی، رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی از افزایش حدود 13‌درصدی مالیات پزشکان و توقف افزایش مالیاتی برای پزشکان با سن بیش از 70 سال خبر داد.

ایلنا: سعید سهراب‌پور، عضو کمیته هفت‌نفره انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی شریف: محمود فتوحی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شد.

فرهیختگان: ایمان معماریان، دامپزشک حیات‌وحش: شیرهای سیرک شیراز که چندی پیش به دلیل شرایط بد نگهداری در سیرک قشم خبرساز شدند به سرطان خون که ویروسی قابل انتقال به سایر گربه‌سانان است، مبتلا هستند.

فارس: پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران: تفکیک جنسیتی در شهرداری به معنای دیوارکشی نیست. خیلی از بانوان در شهرداری تهران خواستار اجرایی شدن بخشنامه اشاره‌شده هستند.

فارس: انجمن حمایت از حقوق کودکان با صدور بیانیه‌ای خواستار جلب‌توجه کشورهای درگیر جنگ به حقوق کودکان ساکن مناطق جنگی، به خصوص کودکان ساکن غزه، سوریه، عراق و افغانستان شد.

ایرنا: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بخش زایمان فیزیولوژیک بیمارستان حضرت علی با اشاره به بسته «زایمان طبیعی رایگان» اظهار کرد: خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم

خبرآنلاین: همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور: امسال خانواده‌های دارای دو معلول صاحب مسکن می‌شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها