شناسه خبر : 4150 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور: در مجموع حدود ۷۵۰۰ مرکز درمانی کاهش آسیب برای ارائه خدمات‌درمانی و مشاوره‌ای درکشور فعالیت دارند که بیش از ۷۰۰‌ هزار نفر در‌سال گذشته در این مرکز پذیرش و خدمات دریافت کرده‌اند.
شهروند: محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور: موافق اعدام نیستیم. ٤٠‌ درصد زندانیان پس از آزادی دوباره به زندان باز‌می‌گردند.
ایرنا: شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری: ۸۰‌ درصد معتادان زن گفته‌اند در بستر خانواده با سیگار و قلیان به اعتیاد کشیده شده‌اند که نشان می‌دهد زنگ‌های خطر موادمخدر در خانواده ایرانی به صدا درآمده است. /۹‌درصد پسران و ۱۱‌درصد دختران دانشجو به اعتیاد روی آورده‌اند.
فارس: محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه ‌قضائیه: پس از انقلاب کاهش حاشیه‌نشینی را نداشتیم و امیدواریم با توجه به تهدیدی که این موضوع برای آینده کشور دارد، به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
ایلنا: مصطفی ناصری‌زنجانی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش ‌و پرورش در پاسخ به این سوال که عمده تخلفات اداری معلمان و فرهنگیان چیست، گفت: پنج تخلف اداری عمده ارتکابی از سوی کارمندان عبارت است از؛ غیبت غیرموجه، نقض قوانین و مقررات، اعمال رفتار خلاف شئون شغلی، حمل مواد مخدر و اعتیاد و سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله.
اعتماد: جعفر توفیقی، وزیر علوم دوره اصلاحات: تفکیک جنسیتی در دولت نهم و دهم به‌عنوان یک سیاست خیلی جدی پیگیری می‌شد اما در دولت یازدهم چنین اعتقادی وجود نداشت و ضرورتی به این کار دیده نمی‌شد.
‌ایرنا: ابوالحسن ریاضی که معاون دانشجویی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: قلیان بالاترین میزان مصرف مواد دخانی در میان دانشجویان است، به‌طوری‌ که حدود ۱۷‌ درصد دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی قلیان مصرف می‌کنند و مصرف سیگار با آمار ۱۵‌درصدی دومین آسیب دانشجویان است. بررسی‌های ما نشان می‌دهد دانشجویان پسر در مصرف قلیان آمار بیشتری را نسبت به دختران دارند، اما رشد مصرف قلیان در میان دانشجویان دختر بالاتر است.
ایرنا: نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد کشته‌شدگان و مصدومان حادثه اتوبوس در نی‌ریز فارس، سرباز بودند. این اتوبوس با 36 سرنشین از کرمان به سمت اهواز در حال حرکت بود. گزارش‌های اولیه حاکی از فوت 20 نفر در سرصحنه و مجروح شدن 22 تن دیگر است.
اعتماد: انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی از ارائه لایحه سلامت روان به هیات دولت خبر داد. او همچنین گفت: «با تلاش دولت یازدهم شاخص فلاکت در کشور با کاهش ٢٩درصدی از ٥١ درصد به ٢٢ درصد رسید.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها