شناسه خبر : 3983 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: احمد دنیامالی از عضویت در شورای شهر استعفا کرد.

ایرنا: دنیامالی به ریاست فدراسیون قایقرانی رسید.

ایلنا: استعفای دنیامالی مورد قبول اعضای شورای شهر پایتخت قرار نگرفت .

فارس: مشاور وزیر بهداشت: 90درصد مردم کمتر از حد مجاز میوه یا سبزی می‌خورند./ میزان افرادی که دچار کم‌تحرکی هستند نیز از 35درصد افراد جامعه به 39درصد افزایش پیدا کرده است، 17درصد مردم نیز چربی خون و کلسترول بالا دارند و حدود 16 درصد نیز دخانیات مصرف می‌کنند، همه اینها عوامل خطر بروز بیماری‌های قلبی-عروقی هستند که واقعاً باید به مردم هشدار داد./حدود 17درصد مردم کشور نیز دچار فشار خون بالا هستند .

ایرنا: حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما: در حال پیگیری ساخت پروژه سینمایی اشغال به کارگردانی بهرام بیضایی هستم و در این راه با حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز مذاکرات موثری داشتیم.

ایلنا: مصطفی معین رئیس کرسی یونسکو در ایران: 20 تا 30 درصد افراد جامعه دچار یکی از اختلالات روانی هستند.

ایسنا: محمود گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان: میانگین کشوری طلاق 20 درصد است.

ایرنا: دبیر علمی کنگره قلب و عروق ایران: هزینه تعویض دریچه قلب از سه میلیون به 12 میلیون تومان رسید.

مهر: اعضای شورای اسلامی شهر تهران سقف درآمدها و منابع بودجه سال 1393 شهرداری تهران را با رقمی بالغ بر 15 هزار و 845 میلیارد تومان به تصویب رساندند، هیات وزیران تصویب کرد.

ایرنا: افزایش جریمه فروش سیگار به زیر 18‌ساله‌ها

ایرنا: معاون فرهنگی وزارت علوم: تنها حدود دو درصد دانشجویان معتاد هستند.

ایسنا: وزیر بهداشت: در زمینه پارازیت کمیته‌ای تشکیل شده است./لازم است در زمینه پارازیت‌ها پیگیری‌های لازم از سوی کمیته تشکیل‌شده انجام شود و اگر گزارشی از این مورد تهیه شد در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

خبرآنلاین: هاشمی‌رفسنجانی: در حال حاضر بیش از 90 درصد درآمد دانشگاه‌‌های جهان از پژوهش و مطالعات صنعتی تامین می‌شود لذا می‌توان به کارهای دانش‌بنیان روی آورد و از اختراعات دانشجویان حمایت کرد.

فارس: عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد در کنگره این دانشگاه: چیزی که مرا شاد می‌کند این است که فرزند عزیزم را پس از غصبی کوتاه‌مدت در دستان مدیری می‌بینم که با عشق مجدانه، به یقین این مجموعه را رهبری می‌کند

ایرنا: یک دانشجوی ایرانی در فیلیپین به دلیل اختلاف مالی با دوستش به قتل رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها