شناسه خبر : 29782 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قهر در شورا

محسن هاشمی با قهر از صحن علنی شورای شهر خارج شد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، روز یکشنبه نهم دی‌ماه، پس از یک درگیری لفظی با قهر از صحن علنی شورا خارج شد. در این جلسه اعضای شورا جزئیات طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که پیشتر کلیات آن تصویب شده بود.

قهر در شورا

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، روز یکشنبه نهم دی‌ماه، پس از یک درگیری لفظی با قهر از صحن علنی شورا خارج شد. در این جلسه اعضای شورا جزئیات طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که پیشتر کلیات آن تصویب شده بود. محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران، به دلیل مطرح نشدن جزئیات یکی از بندهای طرح پیشنهادی به محسن هاشمی اعتراض کرد. هاشمی در پاسخ گفت: جزئیات این بند مطرح شده اما شما متوجه نشدید. آن‌طور که خبرگزاری ایسنا گزارش داده، سالاری مجدداً خطاب به هاشمی گفت: شما هر جسله شورا را یک جور اداره می‌کنید و این درست نیست. هاشمی نیز پاسخ داد: آقای سالاری لطفاً شانتاژبازی نکنید. او سپس با حالت قهر از صحن علنی خارج شد. برخی اعضای شورا از جمله محمود میرلوحی و آرش حسینی‌میلانی نیز برای دلجویی از هاشمی به همراه وی از صحن شورا خارج شدند.

با خروج رئیس شورای شهر از صحن علنی، صد و دهمین جلسه شورای شهر با ریاست ابراهیم امینی، نایب‌رئیس شورای شهر تهران، پیگیری شد، اما درگیری لفظی دیگری این بار بین سالاری و حسن رسولی رخ داد و رسولی خطاب به سالاری گفت: شما با قلدری طرحی را که یک‌سال روی آن مطالعه شده است از بین بردید.

هاشمی دقایقی بعد از قهر، دوباره به صحن علنی شورا بازگشت. او به سبب قهر خود از اعضای شورا پوزش خواست و اظهار کرد: صحن شورا را ترک کردم که آقای امینی که تسلط بیشتری دارند جلسه را اداره کنند. وقتی از این دستور جلسه گذشتیم برگشتم. آن‌طور که خبر آنلاین گزارش داده، بعد از بازگشت هاشمی به صحن شورای شهر، سالاری جلسه را ترک کرد.

رئیس شورای شهر تهران پس از اتمام جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران از مردم نیز پوزش طلبید و گفت: من از مردم، اعضای شورای شهر و خبرنگاران بابت ترک کردن جلسه عذرخواهی می‌کنم. شب گذشته خوب نخوابیدم و به همین دلیل کنترل جلسه از دستم خارج شد. در این جلسه اعضای شورای شهر در خصوص ادغام معاونت‌ها و کم شدن پست قائم‌مقام و مشاور صحبت کردند، اما مقرر شد که طرح به شهرداری بازگردانده شود تا شهرداری خودش لایحه‌ای در این زمینه ارائه کند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها