شناسه خبر : 29060 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

صداوسیما: حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» را در دست اجرا داریم تا با اجرای آن اطلاعات جالبی از فعالیت‌های مساجد برای مردم منعکس کنیم.

ایسنا: غلامرضا کریمی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به کاهش معلمان ارزبگیر خارج از کشور از ۴۰۰ به ۲۵۰ نفر، از مختلط و چند پایه شدن برخی کلاس‌های درس خبر داد.

ایلنا: عبدالله رضیان، نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با اعلام رشد ۲۰درصدی جمعیت مناطق شمالی کشور گفت: با توجه به افزایش مهاجرت‌ها تخمین زده می‌شود تا ۱۰ سال آینده جمعیت این مناطق دو برابر شود.

ایسنا: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از بروز تنگی نفس، مشکلات قلبی و تشنج در پنج دانش‌آموز به دلیل وقوع گرد و خاک در روستای بیت باوی کوپال خبر داد و گفت: این پنج نفر توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

تسنیم: مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: شکارچی اصلی که با گلوله محیط‌بان گلستانی را در پارک ملی گلستان به شهادت رسانده بود، پس از یافتن مخفیگاهش دستگیر شد.

باشگاه‌خبرنگاران: محمدعلی پیری، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان مرزی هیرمند، گفت: یک مامور نیروی انتظامی که بر اثر تیراندازی در مقابل دادگاه این شهرستان زخمی شده بود، به شهادت رسید.

مهر: با وقوع آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش، معلم پس از نجات جان دانش‌آموزان در بین دود و آتش گیر افتاد و به کما رفت.

فارس: شهیار میرخشتی، مسوول اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: یک دستگاه مینی‌بوس که حامل دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی مدرسه بود، در محور لالی به تاراز در منطقه موسوم به دره آرپناه واژگون شد. در این حادثه ۱۶ نفر از دانش‌آموزان مصدوم و به بیمارستان امید لالی منتقل شدند. سپس ۹ نفر که حال آنها وخیم بود به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

ایسنا: فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: طی دو روز 40 نفر بر اثر مسمومیت با مشروب الکلی دست‌ساز به دو بیمارستان بندرعباس مراجعه کرده‌اند. از این شمار یک نفر فوت شده، دو نفر بدحال است و 19 تن نیز دیالیز شده‌اند. از ابتدای امسال ۲۴ نفر بر اثر استفاده از مشروبات دست‌ساز در هرمزگان جان باخته‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها