شناسه خبر : 2438 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: شرکت بیمه طرح توسعه مسجدالحرام ملزم به پرداخت دیه به بازماندگان زائران فوت‌شده در حادثه سقوط دکل و مرگ بیش از صد زائر از جمله 11 زائر ایرانی شده است. به گفته یکی از کارشناسان، کل مبلغ دیه برای افراد حادثه‌دیده در این اتفاق بالغ بر 32 میلیون ریال عربستان خواهد بود که به طور میانگین، به هر فرد کشته‌شده در این حادثه حدود 300 هزار ریال عربستان (270 میلیون تومان) تعلق می‌گیرد.

تسنیم: محمدعلی محزون، مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت‌احوال کشور: در شمال و جنوب شهر تهران وضعیت آمار طلاق با یکدیگر متفاوت است، به گونه‌ای که نسبت طلاق به ازای هر 100 ازدواج در شمیرانات، ۵۷ و در ری ۲۳ درصد است... در شمیرانات، که نمادی از شمال شهر تهران است، میانگین سن ازدواج برای آقایان ۳۲ و برای خانم‌ها ۳۰ سال،‌ در مرکز شهر نیز آقایان ۳۱ و خانم‌ها ۲۷ سال و در شهرستان ری هم برای آقایان ۲۸ سال و برای خانم‌ها ۲۴ سال است.

ایرنا: حسینی، مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: شرکت‌های تولیدکننده مایعات اسیدی و قلیایی قوی، ملزم به استفاده نکردن از رنگ‌های جذاب و اسانس و نیز استفاده از قفل کودک در بسته‌بندی‌ها شدند.

ایسنا: محمدباقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به قانونی مبنی بر محدودیت سنی برای شرکت در آزمون دستیاری اظهار کرد: بازنگری این قانون در دستور کار شورا قرار گرفته است و این شرط تا اطلاع ثانوی اجرا نمی‌شود.

فارس: نخستین رینگ پایدار گردشگری تهران، تا پایان شهریورماه در خیابان 30 تیر راه‌اندازی می‌شود. خیابان 30 تیر با داشتن بیش از ۱۰ موزه، کنیسه، کلیسا و مراکز عبادت زرتشتیان به یکی از زون‌های پرمحتوای گردشگری تبدیل شده است.

اعتماد: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور: زمانی که مسوول کار در وزارت کشور شدم، در تهران تنها ظرفیت نگهداری ۴۰۰ معتاد متجاهل وجود داشت، اما این رقم اکنون به شش هزار رسیده است.

ایلنا: ناصر جعفری، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از کشف ۶۵ لاشه کل و بز که در اثر طاعون نشخوارکنندگان کوچک تلف شده‌اند، خبر داد.

تسنیم: مصطفی خاکسار‌قهرودی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، با اشاره به بررسی شیوه‌های نوین در ساخت صندوق‌های صدقات برای جلوگیری از دستبرد به آنها، از هزینه ۵۰۰ هزارتومانی الکترونیکی‌کردن هر صندوق صدقه خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها