شناسه خبر : 20676 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

هشدار معاون سپاه درباره تدریس انگلیسی در دبستان‌ها
index:1|width:60|height:33|align:right نوشت: حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه از وضعیت آموزش در کشور انتقاد کرد. وی گفت: احیای زبان شیوای فارسی کار دشواری است اما شدنی است، ما بعد از انقلاب و در این 35 سال بر اثر غفلت پذیرفته‌ایم تا فرهنگ بیگانه به زبان ما ورود پیدا کند ... ما پذیرفته‌ایم که آموزش زبان‌ انگلیسی در مدارس کشور الزامی باشد و اخیراً طرح‌هایی مطرح شده است مبنی بر آموزش زبان خارجی در مقطع ابتدایی که اگر به تصویب برسد زبان فارسی برای نسل آینده یک زبان بی‌ارزش خواهد شد...امروزه حتی شاهد ورود این زبان به دین شده‌ایم، به طوری که آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار‌(ع) به این زبان بر روی دیوارها و پشت ماشین‌ها نقش بسته‌اند.

خیلی‌ها اسلام آدامسی دارند
index:2|width:70|height:17|align:right نوشت: آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در جلسه اخلاق خود نسبت به بعضی نگاه‌ها به دین انتقاد کرد. وی گفت: «اگر خدای سبحان خواست چیزی به مومن عطا کند، کریمانه عطا می‌کند. خداوند می‌فرماید شما هم با زیردستان خود کریمانه رفتار کنید...جامعه را نباید اطعام کرد بلکه باید اکرام کرد. قرآن نمی‌خواهد فقط شکم مردم سیر باشد، غرض اصلی قرآن اکرام مردم است. باید آبروی مردم تامین شود... خیلی‌ها اسلام آدامسی دارند که تا زمانی که در دهن آنها مزه دارد لازم دارند. اگر کسی در خدمت قرآن کریم بود و مزه توحید را چشید همیشه خودش حرکت می‌کند. بین کسی که با طناب او را ببرند تا کسی که خودش برود فرق زیادی است... اگر موحد شدیم نه بیراهه می‌رویم نه راه کسی را می‌بندیم...»

کاش سیما دریاچه ارومیه را متعلق به آمریکا می‌دانست!
index:3|width:60|height:30|align:right در یادداشتی به قلم صادق زیباکلام نوشت: «به نظرم باید بگوییم دریاچه ارومیه در آمریکاست... چون اگر بتوانیم این نظر را جا بیندازیم، در آن صورت صدا و سیما که یک پول سیاه هم برای مسائل محیط زیست ارزشی قائل نیست لاجرم مسائل محیط زیست چون مربوط به آمریکاست برایش مهم می‌شود. بخشی از برنامه‌های پربیننده‌اش را اختصاص خواهد داد به محکوم کردن آمریکایی‌ها به واسطه آنکه در روز روشن 5600 کیلومتر مربع دریاچه ارومیه را با عمقی که در خیلی جاها به 14 متر می‌رسید با موفقیت خشک کردند... برنامه مسوول و متعهد 20:30 لااقل ماهی یک‌بار به سروقت خشک شدن دریاچه ارومیه خواهد رفت‌... شاید هم اصلاً به آمریکایی‌ها برای جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه راه‌حل هم نشان دادیم.»

پورشه‌های معروف پرسپولیس توقیف شدند
index:4|width:70|height:20|align:right نوشت: در شرایطی که به 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالبات‌شان خودرو تحویل شده است، این ماشین‌ها به دلیل نداشتن سند توقیف شد. وضعیت باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییرات انجام‌شده این روزها در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما جالب است بدانید در تمرین هفته پیش پرسپولیس جلسه‌ای داخلی میان بازیکنان برگزار شد. در این جلسه پیرامون ماشین‌های داده‌شده بدون سند به بازیکنان، بحث و گفت‌وگو شد. برخی بازیکنان این موضوع را به علی دایی اعلام کردند. این در شرایطی است که به بازیکنان یک یا دو خودرو در قبال قراردادشان داده شده و این ماشین‌ها سند ندارد و طلبکاران حتی پایشان برای توقیف ماشین‌ها به درب منازل برخی بازیکنان باز شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها