شناسه خبر : 20315 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد؛ آغاز طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب از اول مهر / از حدود دو ماه قبل برای بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن از مشمولان غایب پیامک ارسال شده و از آنان خواستیم با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
ایلنا: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام اینکه بررسی لایحه جامع تامین امنیت زنان در برابر خشونت مراحل نهایی خود را طی می‌کند، گفت: «بررسی لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت را در ابعاد مختلف بازدارنده، حفاظتی، حمایتی و قانونی و به ویژه تقویت بخش مدنی لایحه در دستور کار قرار داده‌ایم.»
تابناک: سعید منتظرالمهدی از فرماندهان ناجا درباره اطلاع‌رسانی درباره پارتی‌های شبانه، رنگ پارتی و استخر پارتی در فضای مجازی گفت: بخشی از این فعالیت‌ها توسط پلیس رصد می‌شود و با آنها برخورد می‌شود.
شهروند: محسن نظری رئیس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی از ممنوعیت ورود زنان به قهوه‌خانه‌ها خبر داد. او دراین‌باره گفت: «ورود زنان به قهوه‌خانه‌های معمولی غیرقانونی و ارائه سرویس قلیان به آنها در قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی غیرمجاز است.»
ایسنا: بدرالسادات مفیدی، سخنگوی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران خبر داد، تصویب پیش‌نویس اساسنامه انجمن در هیات موسسان
فرهیختگان: پرویز افشار سخنگوی ستاد کل مبارزه با مواد مخدر: به طور میانگین هشت معتاد روزانه در اثر عوارض مصرف مواد مخدر می‌میرند. / قاچاقچیان مواد مخدر برای افزودن به حجم تریاک، به آن سرب اضافه می‌کنند، این افزایش سرب در تریاک که خود سازنده مواد مخدر ترکیبی نیز هست، مسمومیت و مرگ و میر معتادان را نیز افزایش داده است.
ایلنا: حبیب‌الله فتاحی، مدیر اداره پایش و مدیریت منابع و شاخص‌های محیط‌زیست: ۸۰ تا ۸۵ درصد مصرف آب شرب تبدیل به فاضلاب می‌شود. / ۴۰ درصد فاضلاب انسانی در تهران وارد تصفیه‌خانه‌ها می‌شود که این میزان در حال‌ حاضر از طریق پنج باب تصفیه‌خانه تصفیه می‌شود.
ایسنا: عیسی فرهادی فرماندار تهران از تهیه طرح جامع مقابله با سفیدبالک‌ها از سوی وزارت جهاد کشاورزی، محیط‌زیست و دانشگاه علوم پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.
ایلنا: رضا جزینی‌زاده مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط‌زیست: پس از یک سلسله عملیات شناسایی و با همکاری مستقیم مراجع امنیتی و قضایی و انتظامی استان البرز و تهران، ۲۸ شهریورماه و طی دو عملیات جداگانه، بزرگ‌ترین قاچاقچی پرندگان وحشی دستگیر شد. از این قاچاقچی بیش از سه هزار انواع پرنده وحشی، پرنده‌های آبزی و کنار آبزی زنده و ۲۰۰ طرفه و حیوانات تاکسیدرمی شده به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها