شناسه خبر : 19380 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: علی‌اکبر سیاری، معاون وزیر بهداشت، در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت بهداشت برای زنان دارای رفتارهای پرخطر جنسی گفت: کلمه‌ای به نام روسپی و شناسنامه‌دارکردن آنها در وزارت بهداشت وجود ندارد، اما ما برای زنانی که رفتار پرخطر جنسی دارند، سیستمی را ایجاد کرده‌ایم که به آن مراجعه می‌کنند و در آنجا مورد معاینه قرار می‌گیرند و از آنجا که اکثرشان معتاد هستند به آنها آموزش‌های لازم داده می‌شود.
مهر: تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: در طرح زمستانی سال ۹۴ آمارهایی که ارائه شد قابل توجه است. سه هزار و ۴۸۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که دلیل آن تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
ایسنا: مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی تهران بزرگ، از مرگ یک عابر پیاده در تصادف با یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری خبر داد. او درباره جزئیات حادثه منجر به مرگ این زن 35‌ساله گفت: حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه یک دستگاه اتوبوس ریالی شرکت واحد در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه جناح بود که در محدوده ورودی پارک‌سوار آزادی با عابر پیاده برخورد کرد. عوامل امدادی با حضور در محل علائم حیاتی این زن را بررسی و اعلام کردند که وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
ایسنا: مهدی فراهانی، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر ریزش یک پروژه ساختمانی در پردیسان شش نفر گرفتار آوار شدند. این حادثه در بلوار ولایت پردیسان قم رخ داد که شش نفر را گرفتار کرد. عوامل اورژانس ۱۱۵ قم پس از اطلاع از این حادثه به سرعت به محل اعزام شده و اقدام به نجات مصدومان کردند. هر شش نفر آسیب‌دیده از کارگران ساختمانی بودند.
فارس: عزت‌الله خانمحمدی، فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: هنوز 16 خانوار به صورت غیرقانونی در کاخ موزه سعد‌آباد ساکن هستند و دستگاه قضایی به‌زودی این پرونده را تعیین تکلیف می‌کند. در کل در این مجموعه تاریخی 22 واحد بوده است که شش واحد آن از سوی ساکنین تخلیه شده و در حال حاضر 16 خانوار هنوز سکونت دارند.
مهر: اسماعیل غلامی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: ۷۷۰ راهدارخانه به صورت ثابت و متغیر در حال خدمت به مردم هستند. ۲۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز راهدارخانه‌ها در نظر گرفته شده تا زمستان امسال با بهترین تجهیزات و در حداقل زمان ممکن در محل‌های برف‌گیر و شهروندان در راه‌مانده حضور پیدا کنیم.
ایلنا: بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 20 تن نمک غیر‌بهداشتی قبل از توزیع در بازار مشهد خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها