شناسه خبر : 18714 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: پیمان سنندجی؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از نصب تابلوهای مسیریاب بریل ویژه نابینایان در ایستگاه‌ها و داخل کابین اتوبوس خبر داد.

ایرنا: محمد‌جعفر چراغی؛ یکی از عشایر منطقه در حین علوفه دادن به احشام در منطقه «کره پو» در بخش مرزی سومار از توابع این شهرستان، با مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی برخورد کرد که در اثر انفجار از ناحیه پای راست مجروح شد.

ایسنا: سید‌‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی؛ وزیر بهداشت در سفرش به لبنان و در بیمارستان هلال احمر به جراحی و معاینه بیماران اقدام کرد.

ایسنا: طرح آزمایشی «نوازش» با هدف رشد روانی و عاطفی فرزندان زیر یک سال ساکن در شیرخوارگاه‌های بهزیستی اجرا می‌شود. در این طرح از داوطلبان به عنوان مراقبان رایگان برای جبران خلاء عاطفی شیرخوارگان زیر یک سال استفاده می‌شود و داوطلبان باید دارای تاهل و تجربه فرزندپروری با حداقل ٢٨ و حداکثر ٥٠ سال باشند.

ایلنا: علی محمد ذوالفقاری؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد: هم‌اکنون یک میلیون و ٤٤٢ هزار و ٥٥١ سالمند از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند و متاسفانه ٥٨ درصد سالمندان تحت پوشش به تنهایی زندگی می‌کنند.

مهر: با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران ملزم به تشکیل ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران شد.

ایلنا: در روزهای گذشته دست‌کم دو کارگر غسال بهشت‌زهرا به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوآنزا H1N1 در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند.

اعتماد: احمد حکیمی‌پور، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر: اعضای کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران مخالفت خود را با توافق صورت‌گرفته مابین ریاست شورای شهر و شهردار تهران در مورد تعیین حسابرس مشترک اعلام کردند.

ایرنا: سید‌وحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده کیفیت بنزین و گازوییل توزیع‌شده در تهران نزدیک به استانداردهای یورو 4 است، نمونه سوخت توزیع‌شده در روزی که شاخص آلودگی عدد 162 را نشان می‌داد، ‌در دست آزمایش است.

ایسنا: حسین جعفری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران: در راستای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ کتفی‌ها و زباله‌گردها نیز از سطح شهر جمع‌آوری شده و به مرور زمان حذف می‌شوند.

تابناک: آماربرداری از وضعیت مصرف آب در کشور نشان می‌دهد در بخش شرب، چاه‌ها با حدود 5 /4 میلیارد مترمکعب بیشترین سهم را در تامین آب شرب کشور عهده‌دار است و پس از آن نیز آب‌‌های سطحی با سهم 9 /2، چشمه‌ها با سهم 6 /0 و قنات‌ها با سهم 08 /0 میلیارد مترمکعب در تامین منابع آب ایفای نقش می‌کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها