شناسه خبر : 18687 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: سیدمحمدرضا احمدیان معاون بهداشت ناجا: درحال حاضر وضع میانگین وزنی ناجا از حالت ایده‌آل بالاتر است؛ یعنی اگر وزن کل پرسنل ناجا را جمع زده و تقسیم بر میانگین نفرات کنیم و با BMI کلی بسنجیم، از شاخص‌های ما بالاتر است.

ایرنا: امیرحسین جمشیدی، مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های سازمان غذا و دارو از صدور نخستین نسخه الکترونیکی کشور خبر داد. این نسخه الکترونیکی برای بیماران متابولیکی جهت تهیه شیرخشک‌های متابولیکی و در آستانه راه‌اندازی سامانه الکترونیک توزیع شیر خشک متابولیکی صادر شده است.

ایسنا: آیین رونمایی از لوح ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند در مراسمی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار کرمان، مدیر و نماینده دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران و سفیر ایران در یونسکو، امروز در روستای تاریخی میمند برگزار شد.

فارس: کاظم قوشچی، کارشناس ارشد بهداشت مواد غذایی: نوشابه گازدار مانع جذب مواد معدنی در بدن می‌شود و نوشابه گازدار مشکی اسید بالایی دارد و مصرف کردن آن اسید معده را تغییر می‌دهد و مخاطراتی را برای فرد ایجاد می‌کند.

فارس: اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران: از 1150 دستگاه جرثقیل برجی 900 جرثقیل در شهر تهران فعال است که حدود 30 درصد آنها گواهی‌های لازم را دارند.

ایرنا: پرویز بهرامی، عضو هیات مدیره انجمن صرع ایران: بر اساس آمار جهانی حدود یک درصد افراد جامعه و در ایران حدود 750 هزار نفر مبتلا به صرع هستند. صرع از شایع‌ترین بیماری‌های مغز و اعصاب است و حملات صرعی شامل تشنج و سفتی و لرزش شدید دست و پا و سقوط روی زمین است. 70 درصد بیماران با روش دارو‌درمانی و جراحی بهبود می‌یابند. دوشنبه 19 بهمن‌ماه روز جهانی صرع است.

ایرنا: محمد‌مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: ایران در مرحله حذف بیماری مالاریا قرار گرفته و هدف اصلی ما این است که انتقال بیماری در داخل کشور را حذف کنیم.

ایسنا: پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به ورود تاکسی‌های پلاک شهرستان به محدوده‌های زوج و فرد و طرح ترافیک هشدار داد و گفت: تنها در یک ‌ماه گذشته 120 هزار تاکسی با پلاک شهرستان به‌دلیل ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد جریمه شده‌اند.

ایسنا: همزمان با انتشار خبر «ثبت ملی خانه مشروطه گرگان»، حالا دوستداران میراث فرهنگی در نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از او برای نجات این خانه درخواست کمک کرده‌اند. این نامه به امضای 46 سازمان مردم‌نهاد و 565 دوستدار و فعال میراث فرهنگی رسیده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها